خبرگزاری کار ایران

افزایش تولید حدود ۶۰ درصدی ماشین لباسشویی و نزدیک به ۵۸ درصدی تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۹۷

تولید لوازم خانگی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون به ترتیب با افزایش ۲۸.۵ درصد، ۵۹.۱ درصد و ۵۷.۶ درصد مواجه بوده است.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، بررسی آمارهای وزارت صمت از وضعیت تولید در کشور نشان می‌دهد که طی ۹ ماهه سال جاری یک میلیون و ۴۸۴ هزار دستگاه یخچال و فریزر توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است، این در حالیست که سال گذشته یک میلیون و ۱۵۵ هزار دستگاه از این محصول تولید شده بود.

بدین ترتیب تولید یخچال و فریزر در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۸.۵ درصدی یافته است.

تولید ۷۶۹ هزار و ۴۰۰ ماشین لباسشویی

همچنین در ۹ ماه امسال ۷۶۹ هزار و ۴۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی در کشور تولید شده است. این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل ۴۸۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه تولید شده بود.

بنابراین تولید ماشین لباسشویی در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۹.۱ درصدی یافته است.

رشد ۵۷.۶ درصدی تولید تلویزیون

در ۹ ماه امسال ۹۰۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع تلویزیون توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است، این در حالیست که در مدت مشابه پارسال نصف این حجم، یعنی تنها ۵۷۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه تولید شده بود.

بدین ترتیب تولید انواع تلویزیون در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۷.۶ درصدی یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز