خبرگزاری کار ایران

سخنگوی صنعت برق مطرح کرد:

کاهش برق مزارع استخراج رمزارزها/ خاموشی دیروز قابل پیش‌بینی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۲۳۴

سخنگوی صنعت برق کشور اظهار داشت: محدودیت دیروز قابل پیشبینی نبود اما امروز هیچ خاموشی در ایران نداریم. برق مکان‌های پرمصرف مانند بانک‌ها و استخراج رمزارز را کاهش می‌دهیم و در صورت اعمال دوباره خاموشی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در مورد خاموشی‌های روز گذشته در تهران و برخی شهرها اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی خاموشی اخیر افزایش مصرف برق و گاز بود که باعث محدودیت در نیرووگاه‌ها شد که خوشبختانه توانستیم این محدودیت را رفع کنیم. اولویت ما با برق خانگی و مناطق حساس مانند بیمارستان‌ها است. اگر مردم 10 درصد از مصرف خود را کاهش دهند می‌توان از مشکل جلوگیری کرد.

وی افزود: محدودیت دیروز قابل پیشبینی نبود اما امروز هیچ خاموشی در ایران نداریم. برق مکان‌های پرمصرف مانند بانک‌ها و استخراج رمزارز را کاهش می‌دهیم. در صورت اعمال دوباره خاموشی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق کشور همچنین تصریح کرد:‌ روال کار را به طور لحظه‌ای بررسی می‌کنیم و هماهنگی لازم را با وزارت نفت داریم. از زمانی که محدودیت در نیروگاه‌ها ایجاد شود توانایی برنامه‌ریزی داریم اما بعد از آن نداریم، روز گذشته این  شرایط فراهم نشد. روشنایی خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و... را در دستور کار داریم تا مردم به مشکل برنخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز