خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و آب و فاضلاب ایران با مجوز ستاد ملی کرونا برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۹۰۴

بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور جمعا 275 شرکت داخلی و خارجی روزهای 23 تا 26 دی ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، در این نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 9 تا 17 هر روز دایر خواهد بود، تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.

بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران که از 23 تا 26 دی ماه و با حضور 200 شرکت داخلی و خارجی در تهران آغاز به کار خواهد کرد.

این نمایشگاه‌ با حضور یک شرکت خارجی و 199 شرکت داخلی در وسعت 800 متر مربع که شامل 12 هزار و 945 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 12 متر مربع فضای سرپوشیده خارجی است، از ساعت 9 تا 17 دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.

همچنین شانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور 75 شرکت داخلی روزهای 23 تا 26 دی ماه دایر خواهد شد.

در این نمایشگاه که شامل 2400 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 100 متر فضای باز است، کالاهایی در بخش‌های لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات به نمایش گذاشته می‌شود.

بازدیدها از این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت آب و برق بوده و برای عموم آزاد نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز