خبرگزاری کار ایران

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت اعلام کرد:

فروش فولاد خارج از بورس، عرضه خارج از شبکه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۲۳۴

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، تصویب قیمت پایه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا بر اساس ۷۰ درصد CIS را سبب رسیدن محصولات با قیمت مناسب به دست مردم دانست.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، داریوش اسماعیلی با بیان این مطلب، افزود: قیمت پایه محصولات فولادی برای عرضه در بورس کالا از ۸۰ درصد بر اساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت به ۷۰ درصد برای ابلاغ به بورس اعلام شد.

فروش خارج از بورس عرضه خارج از شبکه محسوب می شود

وی تصریح کرد: بر اساس شیوه نامه عرضه محصولات فولادی فروش خارج از بورس، فروش خارج از شبکه محسوب می‌شود و واحدهایی که محصول خود را در بورس عرضه نکنند، با برخوردهای قانونی مواجه خواهند شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت قیمت محصولات فولادی را در زندگی مردم دخیل دانست و گفت: محصولات فولادی باید به قیمت مناسب به دست مردم برسد چرا که تاثیر افزایش قیمت آن در مسکن، خودرو و لوازم خانگی مشاهده می شود.

قاچاق محصولات فولادی امکان پذیر نیست

اسماعیلی همچنین موضوع قاچاق مجموعه محصولات فولادی از قبیل میلگرد و ورق را شایعاتی برای گران شدن این محصولات در بازار دانست و موضوع قاچاق را امکان‌پذیر ندانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز