خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری برای راه‌اندازی موزه ملی خاویار ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۴۲۴

تفاهم‌نامه همکاری پروژه گردشگری،‌ آموزشی،‌ فرهنگی و اقتصادی بین معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی منعقد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، تفاهم‌نامه همکاری پروژه گردشگری، آموزشی، فرهنگی و اقتصادی بین معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه به منظور گسترش همکاری و ضرورت توسعه همه‌جانبه و هم‌افزایی توان و امکانات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین امروز یکشنبه در محل دفتر معاونت میراث فرهنگی با حضور محمدحسن طالبیان، معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و سیدمحمد مجابی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی تأیید و به امضای طرفین رسید.

به موجب این تفاهم‌نامه طرفین در زمینه‌های؛ همکاری در پروژه مجموعه گردشگری، آموزشی، فرهنگی و اقتصادی در قالب راه‌اندازی موزه باز ملی خاویار ایران در محوطه ماهیان خاویاری بندر کیاشهر استان گیلان؛ همکاری و استفاده از ظرفیت‌های در اختیار طرفین برای توسعه صنعت گردشگری شیلاتی‎؛ همکاری در حفظ سرمایه‌های فرهنگی و منابع ملی و کمک به رونق و توسعه صنعت خاویار ایران از طریق احداث اقامتگاه بوم‌گردی، احداث مرکز تجاری ملی و بین‌المللی و بورس خاویار، احداث آکادمی پرورش ماهیان خاویاری، آموزش و احداث مرکز فرهنگی - تفریحی خاویار، برگزاری دوره‌های آموزشی و تورهای تخصصی در راستای موزه زنده خاویار و سایر موضوعات مورد درخواست طرفین با توجه به امکانات در اختیار طرفین به همکاری خواهند پرداخت.

همچنین در این تفاهم‌نامه و برای تحقق اهداف آن به مواردی مانند معرفی نماینده از سوی طرفین و تهیه برنامه کاری سالانه و شناسایی نیازها و اولویت‌های طرفین اشاره شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز