خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

آغاز جلوگیری از قاچاق کالا در استخراج‌ رمزارزها

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۱۴۶

پس از گذشت 5 ماه از مصوبه هیئت وزیران و با مساعدت مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه خوداظهاری دستگاه‌های استخراج رمزارز (بهین‌یاب) آماده بهره‌بردای شد.

محمدرضا شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره و آخرین وضعیت تولید رمزارزها در کشور اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران و حمایت بسیاری از فعالان صنعت استخراج رمزارز، پس از گذشت 5 ماه از مصوبه هیئت وزیران و با مساعدت مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه خوداظهاری دستگاه‌های استخراج رمزارز (بهین‌یاب) آماده بهره‌بردای شد.

وی افزود: تمام مالکین دستگاه‌های استخراج رمزارز می‌توانند از روز شنبه مورخ 99.10.6 نسبت به ثبت‌نام و درج دستگاه‌های رمزارز در سامانه مذکور اقدام کرده و ضمن پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، گواهی پرداخت دریافت کنند. این گواهی قابل ارائه به تمام نهادهای مرتبط با موضوع قاچاق کالا خواهد بود.

دبیر کارگروه رمزارز انجمن بلاکچین تصریح کرد: لازم به ذکر است که مشارکت در این طرح یک ماهه اختیاری بوده و الزام‌آور نیست، با اتمام مهلت مقرر عواقب ناشی از عدم ثبت دستگاه‌ها در سامانه بر عهده مالک و دارنده دستگاه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز