خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر نیرو از خبرنگار اقتصادی ایلنا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۳۲

وزیر نیرو امروز در مراسم تقدیر از فعالان همراه پویش #هرهفته الف-ب ایران همزمان با افتتاح طرح های بزرگ صنعت آب و برق در دو استان گیلان و تهران و در ستاد مرکزی وزارت نیرو با تقدیم لوحی از همراهی خبرنگار اقتصادی ایلنا در اطلاع رسانی این پویش مردمی قدر دانی کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر نیرو امروز در مراسم تقدیر از فعالان همراه پویش #هرهفته الف_ب ایران همزمان با افتتاح طرح های بزرگ صنعت آب و برق در دو استان گیلان و تهران و در ستاد مرکزی وزارت نیرو با تقدیم لوحی از همراهی خبرنگار اقتصادی ایلنا در اطلاع رسانی این پویش مردمی قدر دانی کرد.

این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزاری شد با حضور تعدادی از استانداران سراسر کشور، ائمه جمعه و جماعت برخی استان ها، معاونان وزیر نیرو و محسنی بندپی استاندار تهران انجام شد.

دومین مرحله افتتاح طرح‌های مهم صنعت آب و برق در قالب پویش هر هفته#الف ب ایران فعالیت خود را از فروردین‌ماه امسال آغاز کرد.

این مرحله از پویش، بهره‌برداری از طرح‌های مهم صنعت آب و برق را برای سراسر کشورمان در شرایط سخت تحریمی به همراه داشت و نشان داد با وجود شرایط سخت تحمیل شده به کشور، قطار سازندگی دولت «تدبیر و امید» زمین‌گیر نشده و همچنان با قوت رو به جلو در حرکت است.

وزیر نیرو در زمان راه اندازی این پویش به مردم قول داده بود تاپایان سال هر هفته از پروژه های مهم صنعت آب و برق در سراسر کشور رونمایی کند.

 در قالب پویش هر هفته#الف ب ایران مقرر است از ۲۵۰ پروژه مهم صنعت آب و برق در سراسر کشور با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان بهره برداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز