خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر آمار و فراوری داده‌های وزارت صمت خبر داد:

راه اندازی فرآیند استعلام الکترونیکی از سازمان حفاظت محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۴۰۰

مدیر کل دفتر آمار و فراوری داده‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: فرآیند استعلام الکترونیکی استقرار واحدهای صنعتی از سازمان حفاظت محیط زیست راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، ناهید زندی زاده گفت: پیرو هماهنگی‌های بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با سازمان حفاظت محیط زیست، امکان استعلام الکترونیکی استقرار واحدهای صنعتی از اول دی ماه برای 7 استان کشور( اصفهان، کردستان، قزوین، خراسان شمالی، خوزستان، قزوین، گیلان و لرستان) به صورت پایلوت اجرا می شود.

وی بیان کرد: به همین منظور از سوی دفتر آمار و فرآوری داده ها جلسه توجیهی به صورت ویدئو کنفرانس در تاریخ 29 آذر با حضور نمایندگان 7 استان منتخب و دفاتر مربوطه در ستاد وزارت برگزار گردید.

مدیر کل دفتر آمار و فراوری داده‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در این طرح ضمن حذف اخذ فیزیکی استعلام و سرعت بخشیدن به فرآیند های صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری، بانک اطلاعات رده زیست محیطی محصولات که درحال حاضر برای 5000 محصول با سیستم آیسیک تناظر سازی شده است، تکمیل خواهد شد.

زندی زاده تصریح کرد: یکپارچه سازی رده های محصولات مشترک در استان‌های مختلف، شفاف سازی پاسخ های استعلام‌ها و تسریع در ارائه پاسخ از طریق سازمان حفاظت محیط زیست از دستاوردهای اجرای این طرح خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز