خبرگزاری کار ایران

پهلوگیری ۹ فروند کشتی حامل نهاده‌های کشاورزی و دامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۸۳

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تا پایان آذرماه ۹ فروند کشتی شامل ذرت، کودشیمیایی، خاک فسفات، کود فسفات، دانه‌های روغنی (کنجاله سویا) در بندر شهیدرجایی پهلو گرفتند.

به گزارش ایلنا، علی رضا محمدی کرجی‌ران با تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات‌رسانی به کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی و کشاورزی در بندر شهید رجایی عنوان کرد: بر اساس تصمیمات متخذه مبنی بر واردات بخشی از نهاده‌های دامی و کشاورزی از بنادر استان هرمزگان، این اداره کل نیز هم راستا با سیاست‌های ابلاغی و با هدف تأمین و مرتفع نمودن نیازهای کشور از نهاده‌های کشاورزی و دامی با تمام توان عملیاتی، تجهیزاتی و تجربی خود وارد عمل شده و خدمات رسانی به کشتی‌های حامل این کالاها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رساند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عمدۀ کالاهای وارده شامل کود اوره، ذرت، کود شیمیایی، خاک فسفات، کود فسفات، دانه‌های روغنی (کنجاله سویا) است.

وی اظهار داشت: هفت باب انبار در بندر شهید رجایی به منظور انبارش کالاهای یاد شده اختصاص داده شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۹ کشتی جهت تخلیه نهاده‌های دامی و بذرهای کشاورزی در این بندر پهلو گرفته است، تصریح کرد: ۱۳۵ هزار و ۲۹۸ تن ذرت، ۲۳۴ هزار و۶۵۱ تن کود شیمیایی و همچنین ۲۲ هزار و ۶۴۷ تن جواز بندر خارج و وارد بازار شده است.

وی صاحبان کالاهای یاد شده را شرکت خدمات حمایتی و کشاورزی و پشتیبانی امور دام اعلام کرد.

به گفته محمدی کرجی‌ران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در راستای سرعت بخشی به روند کار، کلیه امکانات لازم را در اختیار نمایندگان شرکت‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار داده تا جهت انجام فرآیندها در بندر شهید رجایی مستقر و امورات را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز