خبرگزاری کار ایران

واردات ۱۱۵ تن اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا از گمرک بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۷۰۲

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بیش از 115 تن اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مقابله با این ویروس از گمرک بوشهر وارد کشور شده است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، بهروز قره بیگی با بیان اینکه گمرک بوشهر در خصوص اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی وارداتی مقابله با کرونا در اسرع وقت و به صورت شبانه روزی اقدام خواهد کرد، اظهارداشت: طی مدت یاد شده گمرک بوشهر اقدام به ترخیص 40 دستگاه سونوگرافی و سی تی اسکن نموده است.

وی افزود: انواع لوازم تولید ماسک، گوشی صداگیر و قاب ماسک، عینک ایمنی و دستکش معاینه از انواع اقلام کالاهای وارداتی جهت مبارزه با ویروس کرونا بوده که از طریق گمرک بوشهر وارد کشور شده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر  یادآور شد: همچنین دو دستگاه تولید ماسک جهت کمک به تولید ماسک در کشور از طریق گمرک گناوه ترخیص شده است.

قره بیگی با بیان اینکه هم اکنون صادرات ماسک ممنوع می‌باشد در خصوص واردات ماسک این گونه توضیح داد: دولت در ابتدای شیوع ویروس کرنا به لحاظ کمبود ماسک در کشور نسبت به کاهش تعرفه واردات ماسک به 5 درصد اقدام نمود که خوشبختانه پس از بهبود وضعیت تولید ماسک در کشور هم اکنون تعرفه واردات ماسک به 55 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز