خبرگزاری کار ایران

سورپرایز جدید فیسبوک برای کاربران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۶۱۱

فیسبوک در حال کار بر روی یک پلتفرم جدید ویدیویی است که به کاربران امکان پرداخت هزینه تعامل با سازندگان محتوا یا افراد مشهور را هنگام پخش مستقیم می‌دهد.

به گزارش ایلنا از بلومبرگ، فیسبوک در حال کار بر روی یک پلتفرم جدید ویدیویی است که به کاربران امکان پرداخت هزینه تعامل با سازندگان محتوا یا افراد مشهور را هنگام پخش مستقیم می‌دهد. این قابلیت به بینندگان رویداد‌های ویدئویی زنده و تعاملی این فرصت را می‌دهد تا با خرید هدایای دیجیتال برای سازندگان، در هنگام پخش زنده در کنار آن‌ها برای پرسیدن سوال یا گرفتن عکس قرار گیرند.

سازندگان همچنین در جریان پخش زنده فرصت فروش محصولات را خواهند داشت. گزارش شده است که ساخت این برنامه از سوی تیم برنامه آزمایشی فیسبوک آغاز شده و در حال حاضر در مرحله آزمایش داخلی است. این تیم همچنین مسئول برنامه‌هایی مانند برنامه آزمایشی iOS E.gg و برنامه‌ای با الهام از TikTok Collab است که به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌ها و موسیقی‌های اصلی را ایجاد، تماشا و حذف کنند.

این مفهوم شبیه Cameo است؛ سرویس آنلاینی که به کاربران امکان می‌دهد درخواست پیام‌های ویدئویی شخصی را از مشاهیر مانند بازیگران، کمدین‌ها، شخصیت‌های تلویزیونی، موسیقی دانان و چهره‌های ورزشی با قیمت ۵ تا ۱۲۰۰ دلار و بیشتر ثبت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز