خبرگزاری کار ایران

مردم اشکالات شبکه برق را به‌صورت لحظه‌ای گزارش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۶۱

معاون هماهنگی توزیع توانیر در مراسم آغاز عملیات سراسری اصلاح روشنایی معابر کشور گفت: شبکه توزیع برق کشور متشکل از 600 هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط، 300 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و بیش از 800 هزار ترانسفور ماتور هوایی و زمینی است.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "غلامعلی رخشانی مهر" افزود: این حجم از تاسیسات همواره تعمیر و نگهداری می‌شود، اما امسال به منظور ایجاد هم افزایی بیشتر، 12 برنامه سراسری تنظیم شد تا در قالب آن بتوانیم تعمیرات شبکه را انجام دهیم.

رخشانی مهر ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، 12 محور اصلی برای تعمیرات سراسری در پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه تدوین شده است.

وی ادامه داد: در قالب این برنامه، حدود  1200 اکیپ عملیاتی با شعار مبنایی تامین نیروی برق برای شهروندان و با محوری اصلی که ماهانه اعلام می‌شود، نسبت به انجام تعمیرات اقدام می‌کنند.

رخشانی مهر با بیان اینکه دور بعدی تعمیرات، ویژه تعویض کابل‌های خودنگهدار و اصلاح شبکه‌های فرسوده خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر این اساس در مکان‌هایی که شبکه‌ها در حریم هستند و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کنند، اقدام به اصلاح شبکه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه از این پس هموطنان در سراسر کشور می‌توانند مشکلات و خرابی‌های شبکه‌های توزیع را از طریق "اپلکیشین برق من" یا شماره 121 اعلام کنند، تاکید کرد: امکان بارگذاری عکس، فیلم و متن در این اپلیکیشن وجود دارد و مشترکان می‌توانند در صورت مشاهده مشکلات شبکه، خرابی‌ها و.... نسبت به گزارش آن به صورت لحظه‌ای  اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز