خبرگزاری کار ایران

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان تاکید کرد:

قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنان لازم الاجراست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۱۶

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان تاکید کرد: قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنان لازم الاجراست و مشمولین این قانون مکلف به رعایت آن هستند.

به گزارش ایلنا از سازمان مالیاتی ایران، محمد مسیحی در پاسخ به درخواست اتاق اصناف ایران مبنی بر تکایف اصناف درخصوص اخذ مالیات بر ارزش افزوده از کالاهای مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده در بازه زمانی پس از پایان مهرماه 1399 تصریح کرده است: " قانون تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده "مشتمل بر یک ماده واحده مبنی بر اینکه "مدت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387/02/17 با اصلاحات و الحاقات بعدی از تاریخ انقضای آن(1399/07/30 )به مدت یک سال تمدید می شود."

وی افزود: قانون مالیات بر ارزش افزوده همچون سال های گذشته در حال اجراست و فعالین اقتصادی مشمول این قانون مکلف به رعایت قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387/02/17 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن می باشند.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امورمالیاتی کشور تاکید کرد: مودیان مشمول می بایست کماکان نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی فصلی برابر رویه قبلی در مهلت قانونی تعیین شده اقدام نمایند.

همچنین مسیحی در پایان خاطرنشان کرد: براساس مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی کرونا (مورخ 1399/09/01)، مهلت تسلیم اظهارنامه مالبات بر ارزش افزوده دوره سوم(پاییز 1399) و پرداخت مالیات مربوطه به مدت یک ماه تمدید گردیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز