خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بیمه ایران:

سهم 60 درصدی بیمه ایران در پرداخت خسارت خودروها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۸۷۵

ارزیابی خسارت در محل انتقال سرنشین و همچنین اعزام کارشناس از خدماتی است که بنا داریم با همکاری ایران خودرو در آینده نزدیک ارائه کنیم که بخشی از این خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد رضایی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه ایران و شرکت ایساکو اظهار داشت: بیمه ایران بیش از 56 درصد بیمه شخص ثالث را صادر می‌کند و در بیمه بدنه سهم 46 درصدی داریم و بیش از 60 درصد خسارات اتومبیل در صنعت بیمه توسط بیمه ایران پرداخت می‌شود.

وی افزود: پس از اینکه یک شرکت بیمه‌ای نتوانست تعهدات خود را اجرا کند بیمه ایران 65 هزار پرونده خسارتی این شرکت را پرداخت و 1300 میلیارد تومان در این بخش هزینه کرد.

مدیر عامل بیمه ایران ادامه داد: مجموع این اقدامات باعث ازایش اعتماد مردم به بیمه ایران شد و برنامه‌های ویژه‌ای برای خدمات پس از فروش در دستور کار قرار داریم که نمونه‌ای از آن حمل خودروی خسارت دیده پس از وقوع سانحه به تعمیرگاه‌های مجاز است همچنین ارزیابی خسارت در محل انتقال سرنشین و همچنین اعزام کارشناس از دیگر خدماتی است که بنا داریم با همکاری ایران خودرو در آینده نزدیک ارائه کنیم که بخشی از این خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز