خبرگزاری کار ایران

شکست پی‌درپی رکورد در ایران‌خودرو در تنگنای تحریم و کرونا

تکمیل و تجاری‌سازی ۴۷۹۶ دستگاه خودرو در یک روز

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۴۹۶

گروه صنعتی ایران خودرو با همدلی و همراهی مجموعه سازندگان و تامین‌کنندگان،‌ در شرایط سخت تحریم و کرونا، در روز گذشته موفق به تکمیل نزدیک به پنج هزار دستگاه خودرو شد که رکوردی بی سابقه در تاریخ این گروه به حساب می‌آید.

به گزارش ایلنا، ایران خودرو با همکاری و همت مجموعه سازندگان، موفق شد در روز گذشته سیزدهم آذرماه، رکورد جدیدی را ثبت کرده و تعداد خودروهای تکمیل شده و آماده عرضه به مشتریان را به عدد ۴۷۹۶ برساند.

در این روز مدیران و کارگران متعهد این مجموعه در سایت مرکزی و سایت های استانی در محل کار حضور داشتند و با تامین و ارسال قطعات توسط سازندگان در شرایط نامساعد آب و هوایی، این رکورد را به ثبت رسانده‌اند.

درحال حاضر، آهنگ تولید در گروه صنعتی ایران خودرو، شتاب گرفته و با حمایت های لازم از سوی نهادهای مرتبط، اهداف تعیین شده در سال جهش تولید محقق خواهد شد.

در ابتدای هفته گذشته رکورد تولید روزانه به دوهزار و ۹۵۰ دستگاه رسید و در پایان این هفته نیز رکورد تجاری‌سازی شکسته شد.

مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تمام همت خود را در مسیر تحقق اهداف تعیین شده برای رونق و جهش تولید به کار گرفته اند،‌ تا بتوانند با افزایش عرضه خودرو، وضعیت بازار را از تلاطم خارج کرده و دستیابی مشتریان به خودرو را تسهیل بخشند. با ادامه روند موجود، یقینا اهداف تعیین شده تولید زودتر از موعد محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز