خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

گروهی منافع خود را در تحریم دائمی ایران می‌بینند/ برخی در داخل با ترامپ و نتانیاهو هم‌مسیر شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۴۵

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: گروهی در ایران که در حاکمیت دست بالا را دارند، منافع خود را در تحریم دائمی ایران می‌بینند و فکر می‌کند از این طریق می‌توانند قدرت خود را تدوام ببخشند.

لطفعلی بخشی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد تصمیمات اخیر مجلس اظهار داشت: گروهی در ایران که در حاکمیت دست بالا را دارند، منافع خود را در تحریم دائمی ایران می‌بینند و فکر می‌کند از این طریق می‌توانند قدرت  خود را تدوام ببخشند. از همین روی با هر تلاشی مانع هرگونه بهبود در امور می‌شوند چون فکر می‌کنند در شرایط بحرانی موفق‌تر خواهند بود.

وی ادامه داد: البته حقیقت این است که در جهان امروز، چنین ایده‌ای هیچگاه موفق نخواهد شد. در دنیای امروز همه باید گفت‌وگو کنند و هیچ کشوری ایده مطلق ندارد. اما این گروه متاسفانه فکر می‌کنند ایده مطلق دارند و دنیا باید منطبق بر دیدگاه آنها باشد. 

بخشی تصریح کرد: تمام تلاش این گروه در تخریب رابطه ما با دنیا و حرکت مجلس نیز در آن جهت است. تعداد رای دهندگان به نمایندگان این مجلس را ملاحظه کنید، این مجلس نماینده تمام مردم ایران نیست اما همین گروه به دنبال تخریب رابطه ایران با دنیا هستند.

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: این گروه احتمال می‌دهند که دولت جدید آمریکا رویکرد دیگری را در پیش بگیرد بنابراین از الان مسیر مذاکره را تخریب می‌کنند همان کاری که ترامپ و نتانیاهو می‌کنند در واقع باید سوال کرد که چرا مسیر این گروه با ترامپ یکی است.

بخشی یادآور شد: اقتصاد ایران بنیه قوی داشت که تا اینجا تاب آورده است اما باید توجه داشت که مردم هر سال فقیرتر می‌شوند و قدرت خرید کاهش می‌یابد و الان وضعشان بدتر شده است، اما این گروه ملاحظه‌ای نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز