خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی درپی ترور ناجوانمردانه دانشمند ایرانی

ترور شهید فخری‌زاده نشانه عجز و ناتوانی در توقف پیشرفت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۶۷

وزیر راه و شهرسازی درپی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده در شب سالگرد شهادت شهید شهریاری با تاکید بر جنایتکار و تروریست بودن صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در پیامی ضمن تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم، ملت شریف ایران و تمام جان برکفان این مرز وبوم، این اقدام صهیونیستی-امریکایی را نشانه عجز و ناتوانی در توقف پیشرفت ایران دانست.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در پیام خود تاکید کرد: شهید "محسن فخری‌زاده" به عنوان مدیری انقلابی و خستگی‌ناپذیر با سوابق برجسته علمی، مدیریتی و پژوهشی، استوار و محکم در مسیر توسعه کشور حرکت می‌‌کرد و اندیشه‌‌های بلند او در بخش‌‌های نوظهور و بدیع موجب شده بود که در تمام جنبه‌های پیشرفت ایران ورود کند و بتواند با دستیابی به آخرین دستاوردهای بشری، موجب تحیر دشمنان قسم خورده شود.

او با اشاره به صحبت‌های رهبران صهیونیسم درباره این دانشمند که نشانه‌دهنده دشمنی دیرین آنها با خوداتکایی و پیشرفت ایران است ابراز داشت: قطعا راه این شهید بزرگوار توسط جوانان برومند کشور با شدت بیشتر از گذشته ادامه خواهد یافت؛ زیرا که دشمنان با این ترور ناجوانمردانه ثابت کردند که راه او درست و منطبق با اسلام و انقلاب اسلامی بوده است.

اسلامی بیان کرد: ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند ارشد کشورمان، نشان می‌‌دهد که دشمنان قسم خورده و در رأس آنها، صهیونیسم بین‌الملل، از فعالیت‌‌ها و دستیابی این دانشمند بزرگ به توانمندی‌‌‌هایی که موجب اعتلای این مرز  و بوم است، نگرانند و به هرترتیبی باید جلوی پیشرفت و توسعه را بگیرند.

او افزود: ترور کور یک دانشمند، نشانه ضعف و استیصال دشمن است که توان مقابله علمی، سیاسی و حتی نظامی را ندارد و از سوی دیگر از توان هسته‌‌ای و موشکی ایران هراس دارد و این اقدامات عاجزانه و ترورهای کور در طول تاریخ انقلاب، نتوانسته ملت ایران را از مسیر پیشرفت باز دارد و برعکس موجب بالندگی و رشد شده است.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن شهید والامقام و همدردی با خانواده محترم این مرد بزرگ و تمام فرزندان شهدا به‌‌‌ویژه شهدای ترور، اظهار امیدواری کرد، در پرتو رهنمودهای مقام معظم هبری و رهبری داهیانه ایشان، می‌توانیم بر دشمن زبون، غلبه کنیم و همان‌‌طور که وعده داده شده، پیروزی نزدیک است.

اسلامی در پایان بیان داشت: رجاء واثق دارم خدمات فوق‌‌العاده شهید پروفسور محسن فخری‌زاده ذخیره ارزشمندی برای او در دیوان عدل الهی خواهد بود و  بالندگی  این مرز و بوم را حمایت و تقویت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز