خبرگزاری کار ایران

گمرکات تعطیل نیستند/ فعالیت بخش‌های مرتبط با رویه‌های تجاری کشور در گمرک

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۱۳۵

معاون گمرک گفت: فعالیت های مرتبط با تجارت خارجی در گمرک، به ویژه ترخیص کالاهای اساسی و نهاده های تولید در هفته آینده، تعطیل نیست و ضمن حفظ سلامت پرسنل، نحوه حضور کارکنان در ستاد و گمرکات اجرایی در چارچوب مصوبات ستاد ملی کرونا اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از گمرک ایران، احمد ذاکری، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و  از آنجا که گمرک مرزبان اقتصادی است و کشور نیز در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و خدمات این سازمان در این شرایط کشور الزامی و ضروری است، بنابراین، ضمن اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، در قطع زنجیره شیوع کرونا با به حداقل رساندن حضور پرسنل، و استفاده حداکثری از سازمان الکترونیک، خدمات این سازمان به ذینفعان، ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به  اعلام رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره بخش‌های سازمانی و کارمندانی که باید به تشخیص هر سازمان در محل کار حاضر شوند، گفت: در ستاد گمرک به تشخیص معاونین  و مدیران کل مستقل، پرسنل با حداقل ظرفیت در محل خدمت حاضر خواهند شد و بیش از دو سوم سرجمع  پرسنل تعطیل خواهند بود.

وی در خصوص فعالیت  گمرکات اجرایی افزود: این رویه در خصوص  فعالیت گمرکات اجرایی و  مرزی نیز با محوریت ناظرین و مدیران کل استانی در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد تا  روند فعالیت‌های تجاری کشور در رویه‌های صادرات، واردات و ترخیص کالای اساسی و نهاده های تولید و ترانزیت متوقف نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز