خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

افزایش ۱۵ تا ۲۵ درصدی قیمت گیاهان دارویی/ کرونا تقاضا را ۱۵ درصد افزایش داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۲۳۷

رییس اتحادیه عطاران تهران اظهار داشت: در دوران کرونا مردم بیشتر به عطاری‌ها مراجعه کرده و داروهای گیاهی مصرف می‌کنند، بطوریکه بعد از کرونا حدود ۱۵ درصد افزایش تقاضا داشته‌ایم.

علیرضا رضایی قهرودی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد تغییر تقاضای گیاهان دارویی در دوران کرونا اظهار داشت: در دوران کرونا مردم بیشتر به عطاری‌ها مراجعه کرده و داروی گیاهی مصرف می‌کنند،  بطوریکه بعد از کرونا حدود ۱۵ درصد افزایش تقاضا داشته‌ایم.

وی افزود: بهترین راه این است که مردم به متخصصان طب سنتی مراجعه کرده نسخه بگیرند و سپس به عطاری‌ها مراجعه کنند. اگر هم می‌خواهند به عطاری ها مراجعه کنند از واحدهایی خریداری کنند که پروانه کسب دارند. 

رییس اتحادیه عطاران تهران در مورد قیمت گیاهان دارویی تصریح کرد: قیمت گیاهان دارویی هم مثل همه اجناس دیگر افزایش داشته است، وقتی هزینه‌های آب، برق و مالیات افزایش می‌یابد روی قیمت اجناس نیز تاثیر می‌گذارد. داروهای گیاهی از ابتدای سال بین ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته است. 

وی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های کرونایی تاثیر چندانی روی کار عطاری‌ها نداشته است چراکه عطاری ها جزو مشاغل گروه ۱ محسوب می‌شوند و می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند، معمولا مغازه‌های عطاری از ۸ صبح تا ساعت ۸ شب باز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز