خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران:

نباید کسانی که نمره قبولی دارند را دلسرد کنیم/ در تغییر مدیریت صندوق ضمانت صادرات با بخش خصوصی مشورت نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۵۹

دبیرکل فدراسیون صادرات انرژی و رییس کمیسیون کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: امید داشتیم با روی کار آمدن آقای رزم حسینی که در تجربه‌های قبلی خود مدیریت موفقی داشتند، در انتصاب مدیران جدید با بخش خصوصی مشورت شود.

حمیدرضا صالحی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد تغییر مدیریت در صندوق ضمانت صادرات اظهار داشت:  جابجایی و انتصاب افراد جدید باید بسیار هوشمندانه باشد. امید داشتیم با روی کار آمدن آقای رزم حسینی که در تجربه‌های قبلی خود مدیریت موفقی داشتند، در انتصاب مدیران جدید با بخش خصوصی مشورت شود. آقای رزم حسینی کسی نبودند که اتوبوسی جایی آدم ببرند، لذا ما پیش‌بینی می‌کردیم از افراد مناسبی مثل خانم بهرامی برای مدیریت بیشتر دعوت شود.

وی افزود: همه صادرکنندگان از مدیریت خانم بهرامی راضی بودند و تحولات عظیمی در صندوق ایجاد کردند، سرمایه صندوق را از ریالی به ارزی تبدیل کرد و افزایش سرمایه صندوق از دستاورد‌های او بود. همیشه در جلسات اتاق بازرگانی حضور داشتند، یکی از نمایندگان دولت بودند که مورد تشویق اتاق بازرگانی قرار گرفتند. به طور کلی کارنامه خوبی داشتند و در شرایطی که مدیر شایسته و مورد قبول کمتر دیده می‌شود و کسی هم ریسک روی کار آمدن را نمی‌پذیرد، صلاح نیست کسانی که روی کار آمده‌اند خودشان را در معرض محک قرار دادند و نمره قبولی گرفتند را دلسرد کنیم. 

دبیرکل فدراسیون صادرات انرژی خاطرنشان کرد: می‌توانیم از کسانی که تازه کار و به زعم آقای وزیر توانمند نیز هستند در جایگاه‌های دیگر که ضعف داریم استفاده کنیم تا کارنامه خود را در وزارت صمت نشان دهد و بخش خصوصی هم عملکرد ایشان را ببیند و بعد از شش ماه یا یک سال در جایگاه‌های بالاتر قرار بگیرند و می‌توانند در بسیاری از حوزه‌ها مثمر ثمر قرار بگیرند. اما در حوزه‌ای که مدیریت آن موفق بوده و بخش خصوصی، مجلس و همکاران دولتی  نیز از آن راضی بودند، جابجایی دور از انتظار بود.

وی تصریح کرد: اگر در یک حوزه خوب عمل می‌شود انتظار داریم آن مدیر مورد تشویق قرار بگیرد، خانم بهرامی باید تشویق می‌شدند یا در جایگاه بالاتری از حوزه صادرات قرار بگیرند، اگر این اتفاق بیفتد و در جایگاه بالاتری از صادرات قرار بگیرند اتفاق خوبی است اما اگر قرار باشد به عنوان یک مدیر فعال، آینده‌نگر و خردمند کنار گذاشته شوند، اتفاق مناسبی نیست. افراد زیادی به صندوق آمدند و رفتند اما عملکرد خانم بهرامی مناسب و مورد رضایت بخش خصوصی بود. 

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: کسانی که در شرایط تحریم روی کار می‌آیند نقش افسران جنگ را دارند باید کسانی باشند که تجربه و پختگی دارند و کشور روی آنها سرمایه‌گذاری کرده تا به اینجا رسیده‌اند. اما چرا باید کسانی که تجربی خوبی در بخش خصوصی داشتند و موفق بودند را جابه‌جا کنیم؟ در شرایط تحریم نباید دلسردی ایجاد کرد بلکه باید افراد را تشویق کرد تا اگر می‌خواهند مثل خانم بهرامی وارد شرایط جنگی شوند و مبارزه کنند، بیشتر انگیزه پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز