خبرگزاری کار ایران

نشان ویژه مسئولیت اجتماعی در رشته اطلاع رسانی کرونا به ذوب آهن اصفهان رسید

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۶۸

در هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران ، ذوب آهن اصفهان از بین ۱۴۰ شرکت کننده موفق به دریافت نشان ویژه مسئولیت اجتماعی و لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته اطلاع رسانی کرونا شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در مراسم اختتامیه این جشنواره "نشان ویژه مسئولیت اجتماعی" و "لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته اطلاع رسانی کرونا" به ذوب آهن اصفهان اهداء شد .

 هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در این خصوص گفت : این سمپوزیوم با توجه به شیوع بیماری کرونا ، به صورت مجازی برگزار شد و تنها شرکت های برتر در مراسم اختتامیه دعوت شدند . ضمن اینکه 1100 نفر از اعضاء انجمن جهانی روابط عمومی از 100 کشور و 800 نفر از ایران به صورت مجازی در این سمپوزیوم شرکت کردند .

او افزود : فعالیت روابط عمومی‌ها در دوران شیوع کرونا  در هفت بخش که یکی از بخش های مهم، مسئولیت اجتماعی بود مورد بررسی قرار گرفت.  سازمان هایی که بیشترین فعالیت را داشتند تقدیر شد و نشان ویژه نیز به ذوب آهن اصفهان رسید .

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی یادآور شد : روابط عمومی ذوب آهن اصفهان که در بین روابط عمومی های سرآمد است ، در دوره های مختلف این جشنواره افتخارات بسیاری کسب کرده است و هر سال شاهد بهبود شرایط این واحد هستیم.

لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته اطلاع رسانی کرونا به دلیل رعایت استانداردهای (علمی _ صنفی)، خلاقیت در کار  و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها به روابط عمومی ذوب آهن تعلق گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز