خبرگزاری کار ایران

از سوی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان؛

تجلیل از باشگاه های ورزشی که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۹۲۷

هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان از باشگاههای برتر اصفهان در دو حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی و خدمات بیمه ورزشی تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، با حضور احمدباقری مقدم و مهدی محمدی رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان از باشگاه‌های برتر اصفهان در دو بخش رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا و همچنین صدور کارت خدمات بیمه ورزشی تقدیر شد.

در این مراسم تنها مدیران باشگاههای برتر در دفتر هیات حضور یافته و لوح تقدیر و تندیس خود را از رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی استان دریافت کردند.

در بخش رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های دوران کرونا از باشگاههای رویال آرنا، گراد شهروند و امید تقدیر شد.

همچنین در بخش صدور کارت خدمات درمانی آنلاین با توجه به آمار سامانه ستاد نظارت بر خدمات درمانی باشگاههای بیست ۲ ، بدن قوی و شهید حججی لوح تقدیر دریافت کردند.

هر ساله بر اساس گزارش بازرسان هیات پزشکی ورزشی و با توجه به سامانه نظارت بر خدمات درمانی هیات باشگاههای برتر استان انتخاب و از آنها تجلیل می شود که با توجه به شرایط کرونا امسال در ۶ ماهه اول سال این بررسی انجام گرفت و در هر بخش باشگاه های برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز