خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر توسعه تاسیسات آبفای اصفهان خبر داد:

بهره برداری از پروژه مجتمع آبرسانی روستاهای شهرستان سمیرم

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۰۴۰

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات آبفا اصفهان گفت: در سال جاری افزون بر 25 میلیارد ریال پروژه در حوزه آب روستایی شهرستان سمیرم اجرا شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعید توکلی هدف از اجرای این پروژه را تامین آب پایدار برای اهالی روستاها عنوان کرد و افزود: روستاهای تحت پوشش پروژه که در بخش وردشت این شهرستان واقع شده اند، به دلیل ساخت و سازهای انجام شده و افزایش جمعیت، در بعضی از ایام سال با کمبود آب مواجه بودند و از طرفی دو روستای جدید نیز تحت پوشش آب و فاضلاب قرار گرفتند و بایستی برای تامین آب آنها نیز برنامه‌ریزی صورت می گرفت.

وی هزینه انجام شده برای افتتاح مجتمع آبرسانی روستایی حاجی آباد را مجموعاً بالغ بر 19 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: عملیات اجرای این پروژه از سال 96 آغاز شد و برای تکمیل آن اجرای 14 کیلومتر خط انتقال، حفر یک حلقه چاه عمیق، اصلاح و بازسازی 4 کیلومتر شبکه توزیع آب داخلی روستاها، احداث یک باب مخزن ذخیره بتونی 300 مترمکعبی و تعویض 150 فقره انشعاب آب انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در طراحی این پروژه، پیش بینی های لازم برای مقابله با شرایط بحرانی نیز صورت گرفته است، تصریح کرد: اگر به هردلیلی منبع تامین آب این مجتمع دچار مشکل شود، می توان از آب چاه های بحران شهرستان استفاده کرده و آن را وارد مدار کرد.

به گفته توکلی، در سال جاری افزون بر 25 میلیارد ریال پروژه در حوزه آب روستایی شهرستان سمیرم اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز