خبرگزاری کار ایران

خوروش مطرح کرد:

حفظ محیط زیست و اشتغال پایدار اولویت فولاد کویر آران و بیدگل است

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۳۶۹

مدیر عامل مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل گفت: تلاش برای حفظ محیط زیست، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش ظرفیت تولید اولویت نخست و استراتژیک مجتمع فولاد کویر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آران و بیدگل، حمیدرضا خوروش با بیان این مطلب افزود: در کنار ایفای سایر مسولیت های اجتماعی و فرهنگی در منطقه نسبت به رعایت استاندارد های زیست محیطی مصمم و جدی هستیم.

وی تصریح کرد: بهره مندی از تجهیزات مدرن وبه روز یکی از پارامترهای موثر تولید است که متاسفانه عمر فناوری و تجهیزات مورد استفاده در صنایع فولادی ایران به سه دهه قبل باز می گردد.

خوروش افزود: قدیمی بودن فناوری تولید فولاد در ایران سبب افزایش مصرف انرژی، نیروی انسانی و در نتیجه پایین آمدن تولید و افزایش هزینه های مربوط تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اعمال برخی از محدودیت های بین المللی رایزنی های خوبی با شرکت های معتبر خارجی جهت خرید تجهیزات صورت گرفته است عنوان کرد: تجهیزات مذکور در ماه‌های آتی جهت نصب در شرکت فولاد وارد کشور خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع فولاد کویر آران وبیدگل خاطرنشان شد: همزمان با افتخار افزایش چشمگیر تولید، شرکت توانسته به سایر مسئولیت های اجتماعی خود که در واقع تحقق شعار توزیع عادلانه عواید ناشی از تولید  میان ساکنان منطقه است عمل کرده و نسبت به ساخت و تجهیز مراکز آموزشی و مدرسه، فرهنگسرا و ایجاد فضای ورزشی اقدام کند.

خوروش اضافه کرد: توانمندسازی کارکنان شرکت از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی موثر، تکیه بر سرمایه‌های انسانی و متخصص در راس امور اداری، تولید و پشتیبانی سبب شد شرکت فولاد کویر در فاز نخست در سال 86 رکورد تولید ۳۵۰ هزار تن در سال را ارتقا دهد.

مدیر عامل مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل رفع آلودگی هوا و توجه به ضوابط ابلاغی محیط زیست را مهمترین دغدغه و چالش پیش روی شرکت برشمرد و گفت: فولاد کویر جز معدود شرکت های بزرگ منطقه است که خود را ملزم به رعایت استاندارد و مقررات ایمنی، بهداشتی و محیط زیست ( hse) در بالاترین سطح ممکن کرده است.

خوروش با بیان اینکه به منظور حفاظت از منابع زیر زمینی طرح استفاده از پساپ فاضلاب شهرستان کاشان در حال انجام است گفت: به منظور حمل تولیدات شرکت به سایر نقاط ایران، اتصال به شبکه ریلی کشور نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 وی با اشاره به عرضه ۲۰ درصدی سهام فولاد امیر کبیر در بورس کشور افزود: خوشبختانه بسیاری از کارگران شرکت  و ساکنان منطقه آران و بیدگل جزو عمده خریداران سهام عرضه شده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز