خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی فرماندار اردستان خبر داد:

اجرای طرح های عمرانی در بخش مهاباد اردستان با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۶۵۰

معاون عمرانی فرماندار اردستان و سرپرست بخشداری مهاباد گفت: طرح های عمرانی در بخش مهاباد اردستان با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد تقی کیانی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۱ ماه که از تاسیس بخشداری مهاباد می‌گذرد بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال طرح های عمرانی در این بخش اجرا شده است. اولین جشنواره بز مهابادی در سطح‌ ملی در سال گذشته در مهاباد برگزار شد.

وی افزود: پس از تاسیس بخش مهاباد با همکاری نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی در این بخش اجرایی و بخشی از کمبودها برطرف شده است.

کیانی تصریح کرد: ساختمان بخشداری قبلا خانه بهداشت بود که پس از تحویل به بخشداری مرمت و بازسازی شد و هزینه این عملیات از محل اعتبارات فرمانداری پرداخت شده است.

معاون فرماندار اردستان و سرپرست بخشداری مهاباد گفت : کمک‌به هیات های ورزشی به میزان ۲۰ میلیون ریال و خودیاری ۵۰ درصدی دهیاری با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و مشارکت ۵۰ درصدی دهیاری توسط بنیاد مسکن‌ از طرح های اجراشده است.

وی تصریح کرد : در حوزه مخابرات و ارتباطات مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از اعتبار شرکت مخابرات هزینه نصب سایت تلفن شیرازان، ارتقای سایت رحمت آباد به تی ری جی ، گونیان به فورجی ، آستانه به تی ری جی و مرکز مخابرات جعفرآباد شده است. 

معاون فرماندار اردستان و سرپرست بخشداری مهاباد خاطرنشان کرد : با بر گزاری آزمون توسط استانداری اصفهان دو نفر نیروی فنی و‌مالی نیز جذب، شورای بخش تشکیل، تعاونی دهیاری‌ها تاسیس و فروشگاه برای تنظیم بازار راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز