خبرگزاری کار ایران

اجرای رزمایش سایبری بیمه سلامت در اصفهان/رزمایشی آفندی باید جایگزین پدافند غیر عامل شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۰۷۲

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رزمایش سایبری بیمه سلامت به صورت پایلوت در اصفهان اجرایی شده و رزمایش اصلی در هفته دولت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد هاشمی در مانور سایبری بیمه سلامت در جمع خبرنگاران اصفهانی اظهار داشت: تحقق سازمان الکترونیک یکی از رویکردهای اصلی این سازمان است.

وی با بیان اینکه رزمایشی آفندی باید جایگزین پدافند غیر عامل شود افزود: در دفاع مقدس هم ما صرفا دفاع کردیم‌،اما می توانیم حمله مثبت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به رزمایش سایبری باید اصحاب رسانه از تمام توان خود استفاده کنند اطهار داشت: این رزمایش به صورت پایلوت در اصفهان اجرایی شده و رزمایش اصلی درهفته دولت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه رکوردهای خوبی در بیمه سلامت ثبت شده است، گفت: در حال حاضر با اقدامات انجام شده حدود 11 هزار مطب در سطح کشور به صورت الکترونیک نسخه تجویز می‌کنند، در حالی که سال گذشته تنها 200 هزار نسخه تجویز می‌شد که تحقق این موضوع موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی کشور بی نظیر است، بیان کرد: برنامه عملیاتی به نحوی است که متغییرات نمی تواند هیچ تصرفی در ماهیت آن ایجاد کنند.

وی همدلی و همراهی تمام ارکان حوزه سلامت را در تحقق اهداف بیمه سلامت مهم ارزیابی کرد و افزود: اقداماتی نظیر اجرایی شدن راهنماهای بالینی، رفع همپوشانی بیمه‌ای، اصلاحات انجام شده در طرح بیمه رایگان، ارزیابی وسع و... از مهم‌ترین اقداماتی است که اگر انجام نمی‌شد، سازمان بیمه سلامت با زیان انباشته بسیاری مواجه می‌شد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمام این اقدامات باعث شد که مراکز درمانی طرف قرارداد در وضعیت مطلوبی قرار گیرد و از زیان انباشته تا حدود زیادی جلوگیری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز