خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد:

استمرار ملاقات مردمی از اولویت‌های فرمانداری کاشان است

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۹۲

فرماندار کاشان گفت: استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویت های ویژه و نخست فرمانداری کاشان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی در دیدار چهره به چهره این هفته خود با ۳۰ تن از شهروندان کاشان که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد، اظهار کرد: بیان مشکلات و درخواست برای رفع آن به صورت حضوری در فرمانداری انجام می شود و در این مدت با حضور معاونین، بخشداران و روسای ادارات به مشکلات مطروحه رسیدگی می شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از یک هزار و پانصد نفر از شهروندان کاشانی و مناطق تابعه از طریق پر کردن فرم ملاقات حضوری و تقاضای دیدار با فرماندار موفق شدند مسائل ومشکلاتی نظیر ورزش بانوان، مسائل معیشتی ومسکن، مباحث مربوط به حریم رودخانه وسیل، اراضی وحریم سیلک، تسهیلات بانکی، اشتغال، ادارات دولتی وخصوصی، آب و کشاورزی وغیره که از دغدغه های آنها بود مطرح کنند.

فرماندار کاشان اضافه کرد: استمرار ارتباط و دیدار منظم و مرتب مدیران با مردم واطلاع بی واسطه از مشکلات آنها مورد تاکید فرمانداری است و در طول سال از طریق حضور سر زده در نهادهای دولتی، پاسخگویی تلفنی به مسائل مردم  و تلاش برای حل معضلات در حوزه‌های مختلف بخشی از اقدامات برای تحقق این هدف بود.

مرتضایی دیدارهای مستقیم با مردم را راهبردی وتاثیر گذار دانست و تاکید کرد: در حال حاضر مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان موظفند برای رفع سریع تر مشکلات مراجعین به شکل مرتب و مداوم با شهروندان دیدار کنند و راهکار های لازم وقانونی جهت برطرف کردن مشکلات ارائه دهند.

وی ترویج فرهنگ پاسخگویی به مردم را برخاسته از اعتقاد به جایگاه خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع دانست و یادآورشد: در صورت دریافت گزارشی مبنی بر کوتاهی مدیران اجرایی جهت پاسخگویی به مردم و کاهش رضایت مندی از مجموعه دولتی حتما با مدیر خاطی برخورد اداری و انضباطی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز