خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی فرمانداری اردستان خبر داد:

پرداخت ۱۵۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتعال زایی در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۴۶۲

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان گفت: ۱۵۹ میلیارد ریال تسهیلات در راستای اشتغال‌زایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدتقی کیانی در نشست کارگروه اشتغال اردستان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی از این مبلغ را تامین کرده است.

وی تاکید کرد: اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی اردستان موظف است در ۲ هفته با مراجعه به درب خانه‌ها در نقاط شهری و روستایی، آمار دقیق بیکاران‌ شهرستان را استخراج و برای برنامه‌ریزی به کارگروه ارایه کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان تصریح کرد: بر اساس اعلام اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان با فراخوان نام‌نویسی افراد جویای کار از طریق فضای مجازی در سال‌جاری، تعداد ۶۱۲ نفر با مدرک دیپلم تا دکترا ثبت نام کردند که بیش از ۴۰۰ نفر مرد و سایرین زن هستند. نرخ رسمی بیکاری شهرستان ۹.۸ درصد اعلام شده است.

وی تاکید کرد: همه مصوبه‌های کارگروه اشتغال باید اجرایی شود و تمام ظرفیت کارگروه در خدمت توسعه شهرستان باشد و همه اعضای کارگروه از ظرفیت امکانات موجود خود در راستای رونق اشتغال استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز