خبرگزاری کار ایران

پزشک تیم فوتبال سپاهان:

آخرین تست کرونای تیم سپاهان منفی بود/ نورافکن و ملسمان مصدوم اند / "کی روش" مشکل کرونا ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۳۷۸

پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: روز چهارشنبه گذشته آخرین تست کرونا را برای شرکت در مسابقات انجام دادیم که همه اعضای تیم منفی بودند و به این ترتیب مشکلی برای آغاز مشکلات وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباسعلی ربیعی در خصوص وضعیت کیروش استنلی مهاجم طلایی پوشان اظهار داشت: این مهاجم فقط به خاطر اینکه دیر به تیم اضافه شده، از نظر بدنی آمادگی لازم را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: کی‌روش استنلی مقابل فجر سپاسی در دقایق پایانی به میدان رفت، استنلی مشکلی ندارد، فقط به خاطر اینکه دیر به تیم اضافه شده و از نظر بدنی آمادگی لازم را ندارد، در دقایق پایانی وارد زمین شد.

پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون آخرین وضعیت اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از نظر پزشکی افزود: روز چهارشنبه گذشته آخرین تست پزشکی را برای شرکت در مسابقات برگزار کردیم که همه اعضای تیم منفی بودند و به این ترتیب مشکلی برای آغاز مشکلات وجود ندارد.

ربیعی با اشاره به وضعیت امید نورافکن که در بازی تدارکاتی مقابل فجر شهید سپاسی غایب بود، اظهار داشت: امید نورافکن بعد از ابتلا به کرونا و پشت سرگذاشتن دوران قرنطینه و منفی شدن تست‌هایش به تمرینات برگشت، اما پس از بازگشت به تمرینات دردی در زانویش احساس کرد. عکس MRI گرفتیم که نکته خاصی را نشان نمی‌داد، ولی چون مدتی به خاطر کرونا تمرین نکرده بود، تصمیم گرفتیم که به وی استراحت بدهیم.

پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص وضعیت مهدی ترکمان و محسن مسلمان نیز بیان داشت: ترکمان و مسلمان دچار کشیدگی عضلانی شده‌اند. آنها زیر نظر فیزیوتراپ و بدنساز تمرین می‌کنند و به بازی گل‌گهر نمی‌رسند، همچنین عزت‌الله پورقاز شرایط خوبی دارد، وی در کنار ما تمرینات میدانی را انجام می‌دهد و تحت نظر فیزیوتراپ کار می‌کند اما الان نمی‌شود گفت چه زمانی برمی‌گردد و بهتر است صبر کنیم تا شرایط مساعد را پیدا کند.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان امروز ۹ تیرماه در اولین مسابقه پس از شروع مجدد بازی‌های لیگ نوزدهم میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز