خبرگزاری کار ایران

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان:

دوست دارم لژیونر شوم / انفرادی تمرین می‌کنم/ دلم برای نقش جهان تنگ شده

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۹۸۷

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: دوست دارم فوتبالم را در اروپا دنبال کنم و لژثونر شوم .

به گزارش ایلنا از اصفهان، با توجه به اینکه علیرضا بیراوند قصد دارد در فصل آینده از تیم پرسپولیس تهران جدا شود و به یک باشگاه بلژیکی بپیوندد، مسئولان باشگاه تهرانی از حالا سخت به دنبال یک سنگربان ششدانگ هستند که در این بین بسیار علاقمدند پیام نیازمند گلر ملی پوش سپاهان را به خدمت بگیرند.

این گلر جوان و خوش اخلاق طلایی پوشان پیرامون این موضوع اظهار داشت: فعلا با طلایی پوشان اصفهانی قرار داد دارم و از این بابت که در تیم فولاد مبارکه سپاهان هستم خیلی خوشحالم. اگر قسمت شود به اروپا می‌روم و ان شاالله لژیونر خواهم شد اما هنوز تکلیف بازی‌ها مشخص نشده است. امیدوارم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 98-99 ادامه یابد و جایگاهی در خور نام سپاهان کسب کنیم.

وی پیرامون شرایط کنونی خود گفت: اکنون در کرج هستم و در نزدیکی خانه تمرین می‌کنم. گلری یادم نمی‌رود اما باید تمرینات اختصاصی گلری را با مربی که دارم انجام بدهم، ما به همه می‌گوئیم درخانه بمانید اما فکر کنم زمان شروع تمرینات نزدیک است.

پیام نیازمند در پایان پیرامون شرایط فوتبال در روزهای کرونایی بیان داشت: دل‌مان برای مسابقات و بازی در نقش جهان خیلی تنگ شده است. وقتی در نقش جهان بازی می‌کنید از بازی در آن واقعا لذت می‌برید. به هر حال اکنون شرایط سختی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز