خبرگزاری کار ایران

پس از ۶ سال تعطیلی؛

کارخانه فاستونی اردستان در استان اصفهان به مالک جدید واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۹۵

با حضور حجت الاسلام طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس و فرماندار این شهرستان ،کارخانه فاستونی اردستان به مالک جدید واگذار شد.

حجت السلام سید صادق طباطبایی نژاد در حاشیه  بازگشایی این واحد صنعتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا،اظهار کرد:  کارخانه فاستونی اردستان پس از شش سال بلاتکلیفی و رایزنی که با بانک سپه انجام شد نهایتا به مالک جدید واگذار شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 99 به جهش تولید،افزود: با قول مساعدی که سرمایه گذار جدید داده این واحد صنعتی در سال 99 شروع بکار می کند.

 فرماندار اردستان در این مراسم با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان گفت: مسئولان شهرستان به عنوان متولیان اشتغال، جلب و حمایت از سرمایه گذار را وظیفه ذاتی خود می دانند.

حمید رضا تاملی تصریح کرد: کارخانه فاستونی که به عنوان برند ملی شهرستان از سال 93 تعطیل شده بود با کمک نماینده مردم اردستان در مجلس به مالک جدید واگذار شد که با راه اندازی مجدد آن زمینه اشتغال 100 نیروی جدید فراهم می شود.

راه اندازی دوباره کارخانه نخکاران اردستان

در راستای جهش تولید و اشتغال زایی، کارخانه نخکاران اردستان که بیش از هشت ماه تعطیل بود با ورود سرمایه گذار جدید و تغییر مدیریت و راه اندازی دستگاه های جدید تولید، نیز با حضور نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان مجددا فعالیت های خود را آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،اظهار کرد: با اتحادی که بین مسئولان شهرستان وجود دارد تمام تلاشمان را می کنیم سال ۹۹، سال شکوفایی و اشتغال زایی در اردستان باشد.

وی با بیان اینکه کارخانه نخکاران اردستان یکی از کارخانه‌های قدیمی این شهرستان است افزود: از امروز مجدد با سرمایه گذار جدید با اشتغال مستقیم ۲۵ نفر شروع به کار کرد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: شاید در این ایام به دلیل وضعیت بازار فروش و یا برخی از موضوعات در بعضی واحدهای صنعتی تعدیل نیرو داشته باشیم، ولی در موضوع اشتغال مشکلی نداریم و هرکس متقاضی کار باشد برای آن فرد کار داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز