خبرگزاری کار ایران

اهدای یک واحد مسکونی به خانواده نوجوان مدافع سلامت اردستانی

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۹۶۸

فرماندار اردستان از اهدای یک واحد مسکونی به نوجوان مدافع سلامت اردستانی خبر داد.

حمید رضا تاملی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: مقررشده تا با توجه به وضعیت خانواده و وجود بیماری والده ایشان و مستأجر بودن این خانواده مجموعه خیران شهرستان یک واحد مسکونی به این خانواده مدافع سلامت اهدا کند که به زودی این اتفاق انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محمد حسن یکی از طرفداران فوتبال و شخص «بیرانوند» است با هماهنگی‌های انجام شده به شکل مجازی ارتباط تصویری با دروازه‌بان تیم ملی حاصل شد و او هم قول داده تا در اولین فرصت بعد از کرونا او را به تمرینات تیم پرسپولیس دعوت کند تا محمدحسن از نزدیک شاهد تمرینات این تیم باشد.

تقدیر از نوجوان مجروح مدافع سلامت

 پس از مرخص شدن محمدحسن از بیمارستان، مردم و مسئولان شهرستان اردستان و شهر زواره مراسم استقبال از این نوجوان مدافع سلامت برگزار و مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اهدای لوحی از محمدحسن تقدیر کرد.

حسن ذبیحی-مدیر شبکه بهداشت و درمان در این باره خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان وظیفه دارد تا از این نوجوان به عنوان چهره جوان و مدافع سلامت که برای همه این کار ارزشمند است تقدیر کند.

وی در این دیدار ضمن توصیه به ادامه تحصیل این نوجوان تاکید کرد: محمدحسن با پتانسیل بالایی که دارد می‌تواند با درس خواندن در عرصه‌های بهتری به کشور خدمت کند.

محمدحسن عسگری در حین ضدعفونی معابر شهری در اردستان دچار سانحه شد و یک پای خود را از دست داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز