خبرگزاری کار ایران

فتوحی خبر داد:

بهسازی طرح هادی در 30 روستای شهرستان اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۳۹۹

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان گفت: جهت بهسازی، مطالعه و بازنگری طرح هادی در 30 روستای شهرستان اردستان اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ایمان فتوحی اظهارکرد: طرح هادی در 23 روستای شهرستان شامل عملیات زیرسازی در 10 روستا، جدول گذاری و کانیو در 6 روستا، اجرای سنگ فرش در 2 روستا و اجرای آسفالت معابر 18روستا، مطالعه و بازنگری طرح هادی در 7 روستا اجرا شده است.

 وی افزود: جهت اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال از محل منابع ملی، تملک دارایی، قیر با کمک نماینده و اعتبارات داخلی بنیاد مسکن هزینه شده است.

فتوحی به پرداخت 556 فقره تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض به مبلغ 94 میلیارد ریال شامل تسهیلات ویژه مسکن روستایی، ساخت منزل و تعمیر واحدهای خسارت دیده از حوادت اشاره کرد و تصریح کرد: همچنین 244 جلد سند شهری و 142 جلد سند برای منازل 30 روستای شهرستان صادر شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن ملزم به تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار است که در این راستا برای 61 روستای بالای 20 خانوار تهیه و اجرای طرح هادی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با پی گیری های مسئولین برای 27روستای زیر 20 خانوار نیز تهیه و اجرای طرح هادی انجام شده و پوشش طرح هادی در شهرستان اردستان 128درصد با جمعیتی بالغ بر 13هزار نفر است.

فتوحی از تملک 37هکتار زمین در 4 روستای شهرستان جهت احداث منزل مسکونی خبر داد و تصریح کرد: 54فقره زمین در 13روستای شهرستان جهت احداث منزل واگذار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 33درصد جمعیت شهرستان را روستائیان تشکیل می‌دهند و در این راستا باید به همین میزان شاهد اختصاص منابع برای روستائیان باشیم، گفت: در حال حاضر 28 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارای، منابع در اختیار نماینده و منابع ملی بنیاد مسکن، اختصاص داده شده که جهت بهسازی و مطالعه 35 روستا شامل تهیه طرح هادی در 12 روستا، بهسازی 9 روستا، بازنگری طرح هادی در 10روستا، اجرای اسفالت معابر در 8 روستا و ایمن سازی مسیل در 2 روستا هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز