خبرگزاری کار ایران

استکی به ایلنا خبر داد:

اجرای طرح روستای بدون کرونا از سوی بیمه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۲۹

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اصفهان از اجرای طرح روستای بدون کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عماد استکی با اعلام این خبر افزود: سازمان بیمه اجتماعی طرح "روستای بدون کرونا" را در راستای حمایت از خانواده‌های روستایی و عشایری اجرا می کند.

وی با بیان اینکه هر دستگاهی جمعیت مشمول خود را دارد ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت مشمولان ما روستاییان، عشایر و کشاورزان و فعالان اقتصادی هستند، بیمه اجتماعی قصد دارد از آن ها حمایت کند. بر همین اساس در مرحله اول اطلاعات خانواده هایی که به اصطلاح جمعیت مشمول موثر شامل: بیمه شده گان و مستمری‌بگیران که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و یا بهبود پیدا کرده اند  و یا فوتی داشته اند را جمع آوری می کنیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اصفهان یادآور شد: برای جمع آوری اطلاعات لازم است اعضا صندوق عدد ۵ را به شماره 300027 که سامانه پیامکی سازمان بیمه اجتماعی است ارسال کنند تا اطلاعات شان ثبت شود.

وی اضافه کرد: بعد از جمع آوری اطلاعات، بسته حمایتی صندوق بیمه اجتماعی روستایی تعریف و شامل حال این عزیزان خواهد شد. ما امیدواریم که در آینده بتوانیم برای این قشر از جامعه کار مفیدی انجام دهیم تا  راحت‌تر از این چالش  با آسیب کمتر و حمایت بیشترعبور کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز