خبرگزاری کار ایران

در اقدامی خودجوش و جهادی صورت می گیرد؛

گندزدایی و ضد عفونی معابر و اماکن پرتردد و عمومی شهر زواره

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۷۰

در روزهایی که شاهد حضور ویروس ناشناخته کرونا در سطح کشور هستیم افرادی هستند که به صورت خودجوش و جهادی به یاری هم نوعان خود شتافته‌اند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، این گروه تمام تلاش خود را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال به کار گرفتند.

محمدحسین لباف قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اردستان، اظهار کرد: قرارگاه جهادی جوانان «رجاء زواره» با توجه به رسالت خود در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز با بهره‌گیری از انگیزه و شور و شوق جوانان به صورت خودجوش و آتش به اختیار درجهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا از همان روزهای اولیه و اعلام وضعیت در کشور راه‌اندازی شده است.

وی ضمن اشاره به خدمات جهادی شهروندان اردستانی در حوزه پیشگیری از شیوه ویروس کرونا افزود: این قرارگاه تاکنون فعالیت‌ها و اقدامات گوناگونی را در این زمینه انجام داده و با همیاری همشهریان تا ریشه کن شدن این ویروس به فعالیت‌های خود ادامه و در کنار مردم خواهند ماند.

مسئول قرارگاه جهادی جوانان رجاء زواره خاطرنشان کرد: قرارگاه مردمی رجاء زواره با تشکیل قرارگاه جهادی در جهت مدیریت و پشتیبانی فعالیت‌ها با مشورت متخصصین امر اقدام به برگزاری کلاس آموزشی در جهت آشنایی با ویروس کرونا و راه‌های مقابله با آن با همکاری خدمات جامع سلامت شهری شهید نساجی زواره ویژه اعضا قرارگاه کرده است.

وی تصریح کرد: این قرارگاه همچنین با تشکیل کمیته‌ای جهت توجیه و آموزش کسبه و همشهریان در خصوص بیماری کرونا و همچنین همیاری در راستای دوخت ماسک و لباس جهت اهداء به مرکز فوریت‌های پزشکی شهر زواره به همت واحد خواهران قرارگاه اقدام کرده است.

لباف قاسمی تاکید کرد: جوانان این قرارگاه در امر گندزدایی و ضد عفونی معابر و اماکن پرتردد و عمومی شهر زواره اقدام کرده و با استقرار کمیته آموزش قرارگاه در بازار روز زواره و اهداء پک بهداشتی و راه اندازی کانال و گروه در فضاهای مجازی جهت آموزش همشهریان اقدامهای قابل توجه ای را انجام داده است.

مسئول قرارگاه جهادی جوانان رجاء زواره تاکید کرد: قرارگاه جهادی رجاء با تهیه و اهداء مواد ضدعفونی مخصوص فضاهای داخلی به کسبه و دوائر دولتی و همکاری با بسیج و مراکز بهداشتی جهت توزیع اقلام بهداشتی به مردم اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز