خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

بازی‌های گروهی موثر در کاهش استرس ناشی از کرونا / ساخت بازی «بروکرو» آموزشی و پیشگیری به صورت اپلیکیشن

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۴۰

تولید بازی «بروکرو» با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مورد حمایت اتاق بازرگانی اصفهان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه بازدید از دانشگاه علوم پزشکی از تازه ترین ساخته یکی از شرکت های دانش بنیان این دانشگاه در راستای  آموزش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حمایت کرد . 

مسعود گلشیرازی در بازدید از شرکت دانش بنیان شادرام، تولید کننده بازی های درمانی مستقر در مرکز شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در شرایطی کنونی که مردم بایستی در منازل خود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بمانند،معرفی بازهای گروهی و درمانی می تواند نقش موثری در کاهش اضطراب و استرس مردم ایجاد کند. 

وی با اشاره به ماموریت اتاق های بازرگانی در نسل سوم تاکید کرد: در این نسل اتاق های وظیفه دارند مسوولیت اجتماعی در نزد بنگاه های اقتصادی را ایجاد و تقویت کنند و از این رو کمیسیون مسوولیت های اجتماعی با این هدف در اتاق بازرگانی تشکیل شده است. 

مجتبی کاروان رییس کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه این بازدید گفت:اتاق از ساخت این بازی آموزشی و پیشگیری به صورت اپلیکیشن در تلفن های همراه حمایت و بیش از دو هزار نسخه (بورد گیم)از این بازی را پیش خرید می کند. 

وی تاکید کرد:مقابله با ویروس کرونا نیاز به همدلی و همکاری همه بخش های جامعه دارد و اتاق بازرگانی با تشکیل کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تمام ظرفیت های موجود بهره خواهد گرفت.

  مدیر کمپین خشت به خشت تا بهشت اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: ایجاد موقعیت های یادگیری تعاملی و سرگرم شدن اعضای خانواده در شرایط کنونی یکی از ویژگی های بازی بروکرو است که به صورت گسترده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم با مراکز درمانی و رعایت نکات بهداشتی از شیوع ویروس کرونا در جامعه جلوگیری شود.

شقایق حق جو جوانمرد معاون پژوهشی فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حاشیه این بازدید تصریح کرد:در راستای تولید بازی های خانواده درمانی یکی ازشرکت های مستقر در دانشگاه اقدام به طراحی وساخت بازی بروکرو کرده که اطلاعات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا و راههای درمان را در قالب یک بازی خانوادگی ارایه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز