خبرگزاری کار ایران

اقدامی در راستای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی؛

شرکت بهیار صنعت، خط تولید ماسک راه اندازی کرد/ تولید اقلام مورد نیاز مراکز درمانی به همت فعالان اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۳۹

شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان در راستای تامین نیاز مبرم جامعه به ماسک با هدف پیشگیری از ویروس کرونا، خط تولید ماسک را به صورت فعالیت شبانه روزی راه اندازی کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، نوید نجات‌بخش مدیر عامل این شرک در حاشیه بازدید رئیس اتاق بازرگانی و دو عضو هیات نمایندگان از این شرکت گفت: این واحد در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی ماشین آلات مورد نیاز تولید ماسک را طی یک هفته  طراحی و به بهره برداری رسانده است.

وی تصریح کرد: این خط تولیدی روزانه می‌تواند بیش از 60 هزار ماسک تولید کند و می‌توانیم فناوری آن را در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهیم. 

وی نگاه به داخل را عامل موفقیت این شرکت طی سال های گذشته برشمرد و افزود: به جای نگاه به بیرون از کشور بایستی توان داخلی را تقویت و توسعه داد و در شرایط کنونی با استفاده از نیروی متخصص داخلی می‌توان نیازمندی‌های کشور را برطرف کنیم.  

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این بازدید گفت: واحدهای تولیدی در شرایط کنونی با تمام توان آماده تامین نیاز جامعه به ماسک و مواد ضد عفونی اند.

مسعود گلشیرازی با اشاره به فعالیت کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:بر اساس تفاهم نامه امضا شده با دانشگاه علوم پزشکی اقلام مورد نیاز مراکز درمانی به همت فعالان اقتصادی تولید و در اختیار این مراکز قرار می گیرد.

مجتبی کاروان مدیر کمپین «خشت به خشت تا بهشت»اتاق بازرگانی اصفهان در این بازدید گفت: اتاق با هدف متمرکز شدن‌فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی کمپین خشت به خشت تا بهشت را سازماندهی و در گام نخست کمک به سیل زدگان سیستان و در گام دوم کمیته مقابله با شیوع ویروس کرونا را تشکیل داده است.

نایب رییس کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق تصریح کرد: کمیته مشترک مقابله با شیوع ویروس کرونا در اتاق بازرگانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشکیل و یکی از محورهای همکاری تامین نیازهای درمانی دانشگاه برای مقابله با ویروس کروناست.

شرکت دانش بنیان بهیار صنعت یکی از شرکت های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی است که در بخش های هوا فضا، سلامت و حمل و نقل توانسته دانش فنی تولید کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز