خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان؛

پروژه آبیاری قطره ای شهر عسگران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۹۴

پروژه آبیاری قطره ای شهر عسگران با حضور استاندار اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت تا درختان انگور بسیاری را سیراب کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، به مناسبت چهارمین روز هفته گرامیداشت دولت؛ با حضور دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی، حجت الله غلامی و مدیران استانی برای اولین بار در استان، پروژه آبیاری قطره ای شهر عسگران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سیستم فیلتراسیون این پروژه اتوماتیک و در نوع خود منحصر به فرد است و استخر آن با حجم چهار هزار و ۵۰۰ مترمکعب، می‌تواند درختان انگور بسیاری را سیراب کند.

شایان ذکر است، این پروژه با اعتباری بالغ بر دوازه میلیارد و سیصد میلیون تومان و در سطح ۸۲ هکتار به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار با استفاده از انرژی خورشیدی برای اولین بار در استان پروژه آبیاری تحت فشار با استفاده از انرژی خورشیدی با استفاده از پنل سلول‌های خورشیدی با حضور استاندار اصفهان در شهرستان تیران و کرون افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان ،به مناسبت چهارمین روز هفته گرامیداشت دولت ؛ با حضور دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان ،معاون هماهنگی امور عمرانی، حجت الله غلامی و مدیران استانی برای اولین بار در استان پروژه آبیاری تحت فشار با استفاده از انرژی خورشیدی با استفاده از پنل سلول‌های خورشیدی در شهرستان تیران و کرون محل گنهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر رضایی در این افتتاح گفت: این پروژه بسیار مهم می‌تواند در ایجاد اشتغال و تولید بدون وابستگی به برق و با تکیه توان جوانان نخبه این سرزمین، گام های موثری را بردارد.

شایان ذکر است، این پروژه با استفاده از برق خورشیدی در سطح شش و نیم هکتار و تسهیلات بلاعوض ۲ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز