خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر دکتر مخبر به استان اصفهان؛

مجتمع بزرگ آموزشی- فرهنگی برکت شهیدحججی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۲۱۵

همزمان با سفر روز سه شنبه رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان اصفهان، مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای گرانقدر مدافع حرم و شهید بزرگوار محسن حججی و در ادامه‌ اقدامات خود در حوزه‌ محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، توانمندسازی اقتصادی، ارزش‌آفرینی اجتماعی و توسعه‌ فضاهای آموزشی در مناطق محروم کشور، بزرگترین مجتمع دانش‌آموزی استان اصفهان را به عنوان هدیه‌ مقام معظم رهبری به مردم شهیدپرور نجف‌آباد تقدیم می‌کند.

با افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد به دست دکتر محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، یک‌هزار و یک‌صد و یازدهمین پروژه‌ آموزشی برکت به بهره‌برداری می‌رسد.

برای این مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی که شامل ساختمان دبستان ۱۲ کلاسه‌، ساختمان دبیرستان دوره‌ی اول ۹ کلاسه و ساختمان دبیرستان دوره‌ی دوم ۹ کلاسه است و ظرفیت پذیرش ۹۰۰ دانش‌آموز را دارد، بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط این ستاد سرمایه‌گذاری شده است.

مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد، از دیگر امکانات جانبی تکمیلی همچون سالن آمفی‌تئاتر، کتاب‌خانه، نمازخانه، سالن ورزشی، فضاهای جانبی، محوطه‌های بازی و ... بهره می‌برد.

در سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان اصفهان، همچنین از یک‌صد فرصت شغلی ایجادشده توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش اژیه‌ این استان، بهره‌برداری می‌شود.

این کسب‌وکارهای خرد و خانگی در قالب طرح اجتماع‌محور سحاب (سرمایه‌گذاری حمایتی اقتصادی برکت) و در فاز اول این طرح، در زمینه‌ی پرورش دام سبک و شترمرغ، پرورش قارچ و سایر مشاغل ایجاد خواهد شد. اعتبار پیش‌بینی شده برای ایجاد این مشاغل بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز