خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان اعلام کرد ؛

جایگاه ویژه میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان در اقتصاد شهری

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۹۵

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در اقتصاد شهری جایگاه ویژه ای دارد و در فرایند کنترل و کاهش قیمت‌ها بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ناهید تاج‌الدین در حاشیه بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان اظهارکرد: خوشبختانه میزان رضایت‌مندی فعالان بازار میوه و تره بار از راه‌اندازی این میدان قابل توجه است. به غیر از افرادی که از شهر اصفهان برای بارگیری میوه و سبزیجات به میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان مراجعه می‌کنند، افرادی نیز از شهرهای اطراف برای خرید به این میدان مراجعه دارند و این اتفاق حکایت از خصلت‌های خوب و رعایت انصاف اصفهانی‌ها دارد.

وی جایگاه میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در اقتصاد شهری را بالا و قابل توجه خواند و تصریح کرد: در این میدان محصولات به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری و بدون واسطه تحویل کسبه و حتی شهروندانی که برای خریدهای خرد مراجعه کرده‌اند، می‌شود که این فرایند در کنترل و کاهش قیمت‌ها بسیار تاثیرگذار است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه‌اندازی میدان مرکزی میوه و تره بار توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اتفاق مبارکی است و باید طرح‌های توسعه در آن اجرایی شود.

تاج الدین با بیان اینکه در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان خدمات در کنار هم جمع و به عموم ارایه می‌شود، خاطرنشان کرد: در این میدان تمام نکات بهداشتی رعایت شده، البته برخی نواقص و مشکلات نیز وجود دارد که ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در صدد پیگیری و رفع آنها برآمده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز