خبرگزاری کار ایران

مجموعه سیتی سنتر سرمایه ای برای شهر دوستدار کودک

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۳۱۰

رییس دفتر یونیسف در سفر به اصفهان میهمان مجموعه اصفهان سیتی سنتر شد و این مجموعه را سرمایه ای برای شهر دوستدار کودک معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیتی سنتر، ویل پارکس رییس دفتر یونیسف، احمد آزرم نیا معاون مدیر کل امور بین الملل، فاطمه جوانی کارشناس سازمان ها و مجامع بین المللی میهمان مجموعه اصفهان سیتی سنتر در اصفهان شدند و از این مجموعه بازدید کردند.

رییس دفتر یونیسف در این بازدید عنوان کرد: غیر از تمدن و تاریخ غنی ای که اصفهان دارد و در دنیا نمونه است، مجموعه اصفهان سیتی سنتر نیز مجموعه ای بی نظیر است که شخصا همانند آن را در دنیا ندیده ام.

ویل پارکس تاکید کرد: خلاقیتی که در این مجموعه وجود دارد، فوق العاده است. ایده های بی نظیری به کار رفته است و امنیت کودکان در این مجموعه و محوطه های بازی براساس بهترین استانداردهاست.  

رییس دفتر یونیسف خاطرنشان کرد: محوطه هایی که خانواده ها می توانند در کنار فرزندانشان تفریح و بازی کنند و فودکورت هایی که غذاهای ایرانی و سالم تهیه می کنند، همه ایده های خلاقانه ای است که  برای شهر دوستدار کودک بی نظیر است.

پارکس تاکید کرد: زبانم از گفتن خوبی های این مجموعه باز می ماند ولی امیدوارم همه کودکان و خانواده های اصفهانی بتوانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

وی افزود: من اهل استرالیا هستم و وقتی به خانه ام بازمی گردم قطعا به مردم کشورم خواهم گفت که در ایران و در اصفهان مجموعه بزرگ تفریحی، فرهنگی و تجاری دیدم که نمونه آن را در دنیا ندیدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز