خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رئیس‌جمهور انجام شد؛

آغاز بهره‌برداری و تولید انبوه جدیدترین یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید اسنوا

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۵۷۴

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در کارخانه‌های تولیدی لوازم‌خانگی گروه صنعتی انتخاب، از تولید انبوه جدیدترین یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید اسنوا به‌عنوان پیشرفته‌ترین دستاورد صنعت لوازم‌خانگی ایران بهره‌برداری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی گروه صنعتی انتخاب، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به همراه محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار اصفهان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر هیات همراه از خط تولید محصولات برودتی گروه صنعتی انتخاب به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی ایران بازدید کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور در جریان این بازدید و در خط تولید محصولات برودتی گروه صنعتی انتخاب، از تولید جدیدترین دستاورد متخصصین ایرانی واحد تحقیق و توسعه اسنوا بهره‌برداری کرد تا یخچال‌فریزر «گالری» با آغاز عملیات بهره‌برداری و تولید انبوه، به بازار لوازم‌خانگی ایران عرضه شود.

این یخچال‌فریزر، محصول دانش‌بنیان واحد توسعه و تحقیق گروه صنعتی انتخاب و طراحی متخصصان ایرانی است که با ویژگی‌های ممتاز در زمینه دسترسی آسان به مواد غذایی، مصرف بهینه انرژی، ظرفیت و گنجایش مناسب و همچنین توجه به افزایش ماندگاری و حفظ تازگی مواد غذایی، برای راحتی و آسایش مصرف‌کنندگان طراحی شده که برخی از این ویژگی‌ها در ادامه آمده است:

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

مهم‌ترین هدف اسنوا، حفظ محیط‌زیست و کاهش مصرف و هزینه انرژی است. یخچال گالری دارای پایین‌ترین میزان مصرف انرژی در میان محصولات موجود در بازار ایران هست. نشان انرژی این محصول +A بوده و با بهره‌گیری از کمپرسور اینورتر دیجیتال، علاوه بر کاهش چشمگیر انرژی مصرفی، دارای سطح پایین صداهای مزاحم است. در بدنه این محصول برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر انرژی، از لامپ‌های LED خطی استفاده شده است.

ظرفیت بالا

طراحی گالری کاملاً منطبق با نیاز مصرف‌کننده ایرانی است. برای ایجاد ظرفیت بیشتر ذخیره مواد غذایی، از آخرین فنّاوری روز جهت طراحی محصول استفاده شده است؛ بنابراین در گام اول، یخ‌ساز این محصول از بخش فریزر به داخل درب منتقل شد و با استفاده از تکنولوژی VIP در درب گالری و استفاده از طبقات متعدد در آن، بیشترین فضای ممکن برای ذخیره مواد غذایی در اختیار مشتری قرار گرفته است. یخچال‌فریزر گالری با ابعاد ۳۵ فوت، یکی از بزرگ‌ترین یخچال فریزرهای تولیدشده توسط تولیدکنندگان یخچال‌فریزر در دنیا محسوب می‌شود. این یخچال‌فریزر با درب آسان‌بازشو، به طرز خلاقانه‌ای دسترسی سریع به مواد غذایی موردعلاقه را فراهم کرده است.

افزایش ماندگاری و حفظ تازگی مواد غذایی

جهت ماندگاری بیشتر و حفظ تازگی مواد غذایی، مهندسین اسنوا چهار ویژگی را در این محصول در نظر گرفته‌اند. در ابتدا با استفاده از فنّاوری «سرمایش هوشمند» سرمای هوشمند و یکنواختی را در تمامی بخش‌های یخچال و فریزر ایجاد کرده‌اند و شدت این سرما از طریق حسگرهای هوشمند در هرلحظه کنترل و در صورت نیاز تغییر خواهد کرد تا از مواد غذایی در بهترین شرایط ممکن نگهداری شود. دوم با استفاده از فیلتر ۳ لایه قدرتمند Crystal Blue آنزیم و باکتری‌های مضر از بین رفته و علاوه بر بوزدایی، عمر مواد غذایی افزایش می‌یابد. از سوی دیگر در بخش درب گالری با استفاده از آخرین تکنولوژی روز، یک ورق استیل به زیباترین شکل ممکن تعبیه شده است که سرمای تولیدشده در بخش یخچال را با بالاترین کیفیت ممکن به بخش قفسه‌های درب هدایت کرده و باعث خنکی مطلوب و حفظ کیفیت مواد ذخیره شده در این بخش می‌شود. همچنین یک کشوی ویژه با نام Chiller Zone در بخش یخچال در نظر گرفته شده که مواد غذایی تازه خریداری شده و یا انواع گوشت، میوه و سبزی را با بهترین کیفیت ممکن نگهداری خواهد کرد.

طبقه‌بندی مناسب مواد غذایی در یخچال و دسترسی آسان به آن‌ها

درب گالری دارای قفسه‌های متعدد با ساختار بسیار مناسب جهت طبقه‌بندی مواد غذایی است دو کشوی میانی این محصول ریلی بوده و به‌راحتی به عقب و جلو حرکت می‌کند، بنابراین مصرف‌کننده به‌راحتی به‌تمامی بخش‌های این طبقات، دسترسی دارد. کشوی پایینی حالت خم شونده دارد و مصرف‌کننده این امکان را دارد تا به‌راحتی بطری‌های بلند را در این بخش قرار داده و از آن‌ها استفاده کند. طبقات و کشوهای موجود در یخچال و فریزر نیز پس از تحقیق و بررسی فراوان دقیقاً مناسب با فرهنگ مصرف‌کننده ایرانی طراحی شده‌اند.

طراحی زیبای بیرونی و داخلی

طراحان گالری با استفاده از آخرین تکنولوژی روز، زیباترین محصول ممکن را برای مصرف‌کننده، طراحی و تولید کرده‌اند. درب صاف و بدون قاب، استفاده از صفحه‌نمایش لمسی منحصربه‌فرد با آیکون‌های تصویری، استفاده از دستگیره‌های مخفی، آب‌سردکن دو پداله زیبا و مرتفع، طراحی شیشه طبقات با استفاده از نوار فلزی و نورپردازی بسیار زیبای سقفی و دیواری تنها بخشی از ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول زیبا است.

ضمانت بلندمدت محصول و کیفیت بالای قطعات

کمپرسور این محصول از ۱۰ سال ضمانت تعویض برخوردار است و علاوه بر آن، سایر قطعات یخچال نیز تا ۲ سال دارای ضمانت خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز