خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دولت اصلاحات

با حضور در انتخابات دست تندروها را از مصادر امور کوتاه کنیم

استاندار اصفهان در دولت اصلاحات گفت: تندروها نگذاشتند و نمی‌خواستند تا کام جامعه با برجام شیرین شود بنابراین نیاز داریم تا با شرکت فعالانه در انتخابات دست تندروها را از مصادر امور کوتاه کنیم و پیگیر حقوق شهروندی، حاکمیت قانون و توانمندسازی جامعه در همه عرصه‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمود حسینی عصر دیروز در جمع اصلاح‌طلبان با بیان اینکه انتخابات نشانه حضور مردم و بیان و خواست آنها به زبان رأی است، اظهار کرد: نماینده سخنگوی مردم و ادامه‌دهنده خواست‌های آنهاست.

وی با تأکید بر جایگاه مهم انتخابات افزود: انتخابات از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود و مردم با انتخابات مسئولیت‌های مهم کشوری همچون ریاست جمهوری را تعیین می‌کنند.

استاندار اصفهان در دولت اصلاحات ادامه داد: مردم با بلوغ فکری که به آن دست‌یافته‌اند در برابر ناملایمات با صبر و خرد رفتار می‌کنند. مردم و اصلاحات با رد صلاحیت‌ها مواجه شدند اما دیدند استعدادهای بسیاری در جامعه نهفته که می‌توان از پتانسیل آنها استفاده و در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره برد.

حسینی اضافه کرد: این افراد مواضع اصلاح‌طلبانه و پتانسیل‌های مهمی همچون خردورزی و عقلانیت را داشتند، پس این استعدادها شناسایی و در کلانشهرها و شهرهای کوچک به توافق رسیده شد تا اصلاح‌طلبان بتوانند حضوری قدرتمند در انتخابات داشته باشند.

وی تصریح کرد: برخی با نا امید سازی جامعه و مردم خواستند جلوی شور و نشاط انتخاباتی آنها را بگیرند اما عقلانیت مردم و خرد بزرگان اصلاحات موجب شد تا شورای هماهنگی اصلاحات تشکیل و به بهترین نحو بتوان شرایطی که در آن قرار داشتیم را مدیریت کنند که نتیجه‌اش این است که داریم اکنون سرنوشت کشور خویش را با رأی خود تعیین می‌کنیم.

استاندار اصفهان در دولت اصلاحات با اشاره به پیروزی اصلاح‌طلبان و اهالی خرد و عقلانیت در سال 92 گفت: اکنون زمان آن است که گام دوم خود را پس از انتخابات ریاست جمهوری برداریم و حرکتی که در انتخابات ریاست جمهوری توسط بزرگان قوم رخ داد را ادامه دهیم.

حسینی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم از اقدام مهم دولت در برجام اتفاق افتاد، بهره ببریم باید در انتخابات پیش رو شرکت کرده و گام‌های لازم برای اجرای برجام دوم را برداریم.

کد خبر : ۳۴۸۸۹۴