خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری اصفهان خبر داد:

شرکت فعالان گردشگری اصفهان در نمایشگاه بین المللی برلین

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۲۶۵

معاون گردشگری استان اصفهان از حضور گسترده فعالان گردشگری این استان در نمایشگاه بین المللی برلین خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، محسن یارمحمدیان با اعلام این خبر افزود: یکی از سیاست‌های اداره کل میراث فرهنگی استان زمینه سازی جهت تشویق فعالان گردشگری استان در راستای شرکت در نمایشگاههای بین المللی گردشگری است.

وی افزود: هدف از این طرح از یکسو معرفی بهینه جاذبه های گردشگری اصفهان به جهانیان و ورود هرچه بیشتر گردشگران خارجی به ایران و از سوی دیگر ایجاد زمینه های لازم برای فعالیت های بازاریابی دفاتر خدمات مسافرتی استان جهت ارتباط با فعالان گردشگری سایر کشورهای جهان در راستای جذب گردشگر است.

یارمحمدیان افزود: در این راستا با برنامه ریزی‌های به عمل آمده، فعالان گردشگری استان در دو نمایشگاه بین المللی در داخل کشور (اصفهان و قشم) و همچنین 5 نمایشگاه بین المللی خارجی در روسیه، هلند، ارمنستان، اسپانیا، اتریش شرکت کرده اند.

وی همچنین اظهار داشت: تا پایان سال جاری فعالان گردشگری در نمایشگاه بین المللی برلین در کشور آلمان نیز شرکت خواهند کرد.

یارمحمدیان تصریح کرد: بر اساس گزارش واحد بازاریابی و تبلیغات گردشگری این اداره کل برای اولین بار است که در ده سال اخیر فعالان گردشگری استان به صورت گسترده در نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری مشارکت فعال دارند، لذا امیدواریم این نکته آغازگر دوران جدیدی در توسعه صنعت گردشگری دیار نصف جهان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز