خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان 22 بهمن 95 به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار اصفهان از بهره‌برداری پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در 22 بهمن سال 95 خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی‌جمالی‌نژاد صبح امروز در بازدید از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، با بیان اینکه نمایشگاه و شهرک نمایشگاهی اصفهان برای شهرداری بسیار مهم است، اظهار کرد: در فضای ایجاد شده پس از برجام شهرداری اصفهان بحث سرمایه‌گذاری را بیش از پیش جدی گرفته است و به طور واقع به این موضوع ورود پیدا کرده و برای تحقق این منظور قطعا نمایشگاه می‌تواند یک عامل اساسی باشد.

وی افزود: اصفهان سال‌هاست که یک نمایشگاه در خور و خوب ندارد و اراده جمعی مدیران شهری بر این است که در همین زمان باقی‌مانده از دولت تدبیر و امید این پروژه به پایان برسد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: در گذشته اعلام شده بود که پروژه شهرک نمایشگاهی اصفهان در اردیبهشت سال 96 تکمیل می‌شود، اما با رایزنی انجام شده که امروز اتفاق افتاد این پروژه در 22 بهمن سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد و در واقع پروژه چهار ماه زودتر از موعد قبلی افتتاح می‌شود.

جمالی‌نژاد ادامه داد: در کنار پروژه نمایشگاه پروژه پیچ معروف پینارت نیز واقع است که آزادسازی آن را به اتمام رسانده‌ایم و پروژه در آینده‌ای نزدیک تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: سالن اجلاس یک پروژه مهم دیگر برای اصفهان در منطقه شرق بوده و این پروژه یک پروژه گردشگری، رویدادی، همایشی و اجلاسی ملی و بین‌المللی است که به سرعت در حال اجرای عملیات است و سرعت پیش رفت این پروژه‌های شرقی اصفهان بسیار خوب و مطلوب است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه  با تکمیل رینگ چهارم حفاظتی اصفهان که سه پروژه اساسی سالن اجلاس، نمایشگاه و شهربازی در آن قرار دارد قطعا دسترسی آسانتر خواهد شد، افزود: شاید این سوال پیش بیاید که دسترسی به نمایشگاه جدید چگونه خواهد بود؟ مدیریت شهری برای حل این موضوع نیز خطوط اتوبوس و تاکسی از مراکز اصلی شهر بدین مکان را تدارک خواهد دید

جمالی‌نژاد تصریح کرد: شهرداری برای تکمیل این پروژه ایستاده است و تاکید دارد که این پروژه باید ساخته شود.

کد خبر : ۳۴۰۳۲۶