خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

جای تراموا در برنامه‌ریزی حمل و نقل اصفهان خالی است

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۵۱۳

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: هزینه‌های تراموا نسبت به اتوبوس کمتر و از نظر کاهش آلایندگی شهر نیز مفیدتر است و شهرداری باید برای ایجاد خطوط تراموا برنامه ریزی کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، احمد شریعتی در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به برگزاری اولین همایش جذب سرمایه گذاران و مشارکت‌های خارجی در اصفهان اشاره و اظهار داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی که در اصفهان برای نخستین بار صورت می‌گیرد اتفاقات خوبی برای کشور به دنبال داشته باشد و موجب پیشرفت اصفهان شود.

وی افزود: معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرده به علت کمبود اعتبار، طرح تراموای مسیر میدان استقلال تا میدان شهدا به BRT تبدیل می‌شود در حالی که جای تراموا در حمل و نقل اصفهان خالی است و واقعیت‌های آماری و پولی نیز برخلاف کمبود اعتبارات است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هر دستگاه اتوبوس بیش از 100 میلیون تومان هزینه دارد و در حال حاضر 600 دستگاه اتوبوس بلا استفاده موجود است و خطوط تراموا نیز چیزی در حدود 25 تا 40 میلیارد تومان هزینه دارد که نشان می‌دهد که هزینه‌های تراموا کمتر و برای آلایندگی شهر نیز مفیدتر است و شهرداری باید برای ایجاد خطوط تراموا برنامه ریزی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز