خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان

تمام انتخابات در کشور درست انجام شده است

امام جمعه اصفهان گفت: تمام انتخابات در این کشور درست انجام شده و همواره تلاش شده تا در گردونه انتخابات افراد ناشایست وارد نشوند و حق مردم پایمال نشود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در نماز جمعه اصفهان، با اشاره به دیدار رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار کرد: رهبری اعلام کردند که نماز جمعه قرارگاه هدایت، بصیرت و تقوا است چراکه امروز دشمن در حال جنگ فرهنگی بوده و دشمن در صدد نفوذ در کشور، افکار مسئولین و روح و روش کار مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: دشمن برای نفوذ در کشور ایران مبالغی هنگفت در نظر گرفته به همین دلیل تاکید مقام معظم رهبری بر این بود که مردم باید کتابخوانی کنند من هم به مردم توصیه می‌کنم از کتابخوانی غافل نشوند زیرا کتاب موجب افزایش آگاهی و دشمن شناسی می‌شود.

طباطبایی‌نژاد به انتخابات پیش‌رو و سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره و تصریح کرد: انتخابات یک نعمت بزرگ برای کشور است و کشور ایران برکاتی به واسطه همین انتخابات دارد چراکه مردم می‌دانند که حکومت از خودشان است.

طباطبایی‎‌نژاد به مسئله اعدام شیخ باقر النمر در عربستان اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه آل سعود کارهای خود را به نام اسلام انجام می‌دهد در واقع به نام اسلام خنجر به دین می‌زند. آنها این کار را در یمن، سوریه و بحرین انجام داده‌اند و با اعدام شیخ نمر به قول رهبر انقلاب این خون‌ها دامن آنها را خواهد گرفت.

کد خبر : ۳۳۶۴۳۴