خبرگزاری کار ایران

آیت الله مظاهری:

پایه‌های رژیم نابخرد سعودی به‌زودی خواهد شکست

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۵۰۹

رییس حوزه علمیه اصفهان در پیامی اعلام کرد: پایه‌های رژیم نابخرد سعودی به‌زودی خواهد شکست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت‌الله مظاهری از مراجع عظام تقلید در پیامی به شرح ذیل نسبت به اعدام شیخ‌باقر النمر رهبر شیعیان عربستان از سوی رژیم آل‌سعود واکنش نشان دادند.

در این پیام آمده است: خبر اسفناک شهادت روحانی مجاهد و عالم مدافع حریم رسول خدا و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ص) جناب شهید شیخ باقر النمر و بعضی از شیعیان انقلابی و آزاده حجاز توسط رژیم سفاک آل‌سعود موجب تأثر فراوان گردید.

در ادامه این پیام با اشاره به جنایات آل سعود تأکید شده است: این جنایت بزرگ در شرایطی انجام می‌شود که از طرفی هنوز داغ جان‌سوز فاجعه سرزمین مقدس منا در قلب عالم اسلام تازه است و از سوی دیگر دست ناپاک این رژیم وهابی و تکفیری به خون ده‌ها هزار مسلمان بی‌گناه در یمن و نیز در سوریه و عراق آلوده است؛ و به‌ راستی کارنامه سیاه این حکومت خودکامه در جهان اسلام مایه ننگ و نفرت روزافزون گردیده است.

در پایان نیز آمده است: بی‌شک این خون‌های به‌ناحق ریخته و سایر خیانت‌های آنان به قرآن و عترت و اسلام و مسلمین، پایه‌های این رژیم نابخرد را به‌زودی خواهد شکست و آنان در آتش فتنه‌های بزرگی که در جهان اسلام به پا کرده‌اند، گرفتار خواهند آمد: «ومأوهم النّار و بئس مثوی الظّالمین»؛ علو درجات این عالم شهید سعید و همه شهدای اسلام و صبر و اجر خاندان آنان و نجات همه مسلمانان و مظلومان جهان از سلطهٔ اجانب و مستکبران را از خداوند قهار متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز