خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی اصفهان خبر داد:

امکان خرید بلیت بازدید بناهای تاریخی اصفهان به صورت اینترنتی فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۹۰

گردشگران برای خرید بلیت الکترونیکی می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی http: / / etichetad. ichto. ir اقدام کنند.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: گردشگران که قصد سفر به اصفهان دارند می‌توانند بلیت ورود به بناهای تاریخی اصفهان را به صورت آنلاین تهیه کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، " فریدون اله یاری " افزود: مجموعه‌های مسجد امام(ره)، مجموعه عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مجموعه چهلستون، تپه سیلک کاشان و خانه بروجردی‌ها به سامانه بلیت الکترونیک تجهیز شدند.

وی، اظهار کرد: گردشگران برای خرید بلیت الکترونیکی می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی http: / / etichetad. ichto. ir اقدام کنند.

اله یاری، با اشاره به اینکه هر ساله در ایام نوروز با تجمع در باجه‌های بلیت فروشی مواجه بوده‌ایم، بیان کرد: با ایجاد امکان خرید اینترنتی بلیت بناهای تاریخی مراجعه کنندگان می‌توانند با در دست داشتن بلیت چاپ شده و یا شماره بازدید و ارائه آن به باجه بلیت فروش و دریافت سریع بلیت زمان ایستادن در صف خرید بلیت را کاهش دهد.

به گفته وی، امکان خرید بلیت الکترونیکی علاوه بر بناهای اصفهان برای مجموعه‌های نیاوران و سعدآباد نیز فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز