خبرگزاری کار ایران

با حضورمسئولان استانی:

۲۴ نفر از مبلغان اصفهانی اعتبار نامه مهارت‌های تبلیغ تخصصی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۲۳

طرح اعطای اعتبار نامه مهار‌های تبلیغ تخصصی برای مبلغان یک طرح جدید برای وسعت بخشیدن به مهارت‌های تبلیغ با یک مدل مشخص است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان پیش ازظهر امروز(۶اسفند ماه) در مراسم اهدای اعتبار نامه مهارت‌های تبلیغ تخصصی به مبلغان با اشاره به اینکه در اصفهان تلاش کردیم که برای مبلغان حوزه‌های مختلف یک مدل مشخص تعریف کنیم، گفت: منظور از مدل این نیست که یک متولی برای تمام آنها تعیین شود بلکه تمام مبلغان در یک مدل مشخص کار خود را به درستی به انجام برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی بابیان اینکه اختصاص اعتبار نامه به مبلغان دینی در اصفهان اقدامی بی‌بدیل در سطح کشور است بیان داشت: پس از ارزیابی رویه مبلغان مشخص شد که در برخی از قسمت‌ها نیاز به تغییر قانون و اصلاح آن و اضافه کردن قانون جدید و در برخی از بخش ها احتیاج به سیاستگذاری‌های مشخص است.

وی با اشاره به راه اندازی دبیر خانه مهندسی تبلیغات دینی در استان اصفهان گفت: در این دبیر خانه سه اقدام در اولویت کاری قرار گرفت که در فاز اول اختصاص اعتبار نامه مهارت‌های تبلیغ تخصصی به مبلغان است و در فاز دوم اعتبارنامه به مکان‌های تبلیغی و در فاز سوم ارتباط مابین مبلغان و مکان‌های تبلیغی انجام می‌گیرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با عنوان اینکه در این دبیرخانه پنج گروه از مبلغان رده بندی شدند که مبلغان عمومی رده اول را تشکیل می‌دهند و در رتبه‌های اول تا چهارم دسته بندی شدند افزود: مبلغان تخصصی در گروه دوم هستند که این مبلغان در رتبه‌های اول و دوم دسته بندی شده و بصورت تخصصی در محورهایی از جمله خانواده، مشاوره، پاسخگویی و غیره فعالیت می‌کنند. همچنین مبلغان نخبه، پیشکسوتان و چهره های ماندگار سه گروه دیگر از مبلغان است که اعتبار نامه به آنها در سال‌های متفاوت اختصاص می‌یابد.

حجت الاسلام ارزانی گفت: حائز اهمیت است که این طرح هر دوسال یکباربه اجرا گذاشته می‌شود و در سال اول به ۳۰ مبلغ زباندان اعتبارنامه تعلق گرفت و امسال به ۲۴ نفر از مبلغان اختصاص می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز